tirsdag 15. februar 2011

Min smarteste idè i dag:))

 

I dag fikk jeg en veldig glup idè:)) Men først vil jeg vise en annen smart en:)
Og det er dette bilde over som i dag kom på et lerret:)

 

Lerrete var brukt fra før, så jeg begynte med å male over med hvitt, og festet fotoet
med malingen som lim:)

 

Når malingen var tørket, tok jeg å sparklet rundt kantene for å få en røff og klumpete ramme:)
Og når det var tørket, tok jeg å malte over igjen:)
- det er forresten min mor det er avbildet av med verdens skjønneste gullklump:o))

Men, den smarteste idèen i dag er  å få skjult en stygg høytaler.....:)

 

Bilde ble jo veldig mørkt å utydelig, men det er tatt nå i kveld i den
mørkeste kroken i stua...:)
Høytalere, tv og alle disse boksene er og blir stygge...men er jo
kjekke å ha da:))

 

Traaaadaaaaaaaa:)))
Jeg ble knallfornøyd med denne idèen:)) Men lurer på om mannen vil merke
forskjell på lyden nå......for lyden skal visst være veldig viktig da:)
Jeg får ta å dempe belysningen i stua og se om han merker noe hi hi hi:)

 

Nok en liten vegg er ferdig pyntet:))
Under på gulvet står den smale nymalte shabby kommoden:))
Og den brune lille hylla skal bli hvit - en vakker dag..
Nå har disse frustrerte fruene alt begynt, så nå løøøøøøøper jeg:))
Internetten har godt sååååååå trægt, eller opplastingen av bilder, så dette
tok laaang tid:))

Vel, tusen tusen takk for kjempehyggelige kommentarer og jeg
ønsker hver og en av dere en nydelig uke!
Snø eller ikke:)
Sjalabais:)

3 kommentarer:

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Kjempestilig, du er jaggu kreativ;)

Veronica sa...

Så lurt med sekker på høytalerene! De er et "problem" hos meg, våre er så store at jeg ikke får sekk på de. Vurderer å kjøpe nye bare for å få noen mer diskre.

Ha en fin kveld!!

Laila sa...

Så flott bilde!! hvordan type sparkel har du brukt? Vil å lage slikt bilde:-)
Kunne gjerne skjult mannens høytalerere også, men tror ikke han blir bedre fornøyd;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...