tirsdag 22. februar 2011

Nye bruktfunn.....

 

I går formiddag var jeg en kjapp tur ut til bruktbutikken.....og jeg fant jeg fant:))
Nydelig mugge, eller kansje tekanne (?)
Den er 20 cm i høyde, og jeg tenkte å ha den på kjøkkenet
til blomstervase:))
Har jo en gammel (bruktfunn) kaffekjele fra før som jeg plantet en eføy oppi:)

 

Og helt for seg selv blandt møbler og bilder........lå denne nusselige kjøttkvernen
på en taburett:))
Perfekt størrelse på denne til mitt kjøkken.
Har vært i tvil flere ganger med de store om jeg skal ha eller ikke - så den 
som venter..........:))
Har skrudd den fast på hylla over microen:)

 

Og i reolen med lamper fant jeg denne lille nusselige:)
Da så jeg jo fort at denne kunne bli en nydelig lysestake...........

 

Nydelige detaljer.....
Men jeg funderte litt - skal den bli hvit,zink eller sølv...

 

Litt pga været og litt pga at jeg våknet i dag, da det fremdeles var mørkt ute
- så ble den hvit:)) Med vanlig interiørmaling......og jeg kunne
kose meg inne i varmen med malingen:)

Den "nye" bilderamma til 4 bilder er ferdig malt og slitt:) men mangler
2 bilder.........så kansje jeg tar meg en spasertur i snøværet og ordner opp i det:))

I dag snør det skikkelig og 6 minus...........

Ha en fin dag dere!

2 kommentarer:

lavendel mio sa...

For en nydelig kanne du har funnet, ser for meg den med en diger sommerblomsterbukett:)
Og den lampen ble råfin, slike har jeg sett på bruktbutikken, nå skal de få bli med hjem:)
Takk for all inspirasjon:)
Ha en fin dag, klem Hanne

Mailin sa...

Nå har jeg sittet lenge og bladd i bloggen din, utrolig mange fine ideer! Når du maler slike (messing?) ting, hva maler du med?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...