søndag 13. februar 2011

Nye lysestaker med zinkspray:)

 

Slik så den ut før jeg gikk løs på den med zinksprayen:)
Står ute, men under tak når jeg sprayer, og i dag snødde det og blåste rett inn...
Men når jobben var gjort ble det så bra att`e:)

 

Jeg sløyfet den mansjetten, til fordel for blondesløyfe:))
Er så heldig og har store vinduskarmer, så har plass til en del dill dall...
Og nå er det skikkelig vår i vinduskarmen på kjøkkenet..

 

Tulipanene jeg hadde i muggen har takket for seg, og nå er det lerkegreiner
som pynter opp der...men tenkte å plukke inn noen bjørkekvister 
eller forsythia etterhvert.

Har en tid vurdert om jeg skal ha liftgardiner på kjøkkenet.... og i dag fant jeg
ut at det vil bli mye finere enn det som er nå.

 

Kjenner jeg er litt ferdig med for mye i sort:) (og hekta på hvitt og grått)
og på et kjøkken er det koseligere med liftgardiner - tror jeg:) 
Har to vinduer til...smale lange, så om jeg finner riktig størrelse til alle 3 
som jeg bare kan henge rett opp, så blir det vel til jeg kjøper nye:)

Ha en fin kveld!
 

6 kommentarer:

Solstrålå sa...

Ja er ikke den sinksprayen kjekk?
Jeg har og brukt den,og skal bruke den mer!
Nydelige bilder fra vinduet ditt!
Ja ,morsdag er vemodig,mistet og min mor i kreft,60 år gammel.
Men håper du har en fin kveld!
Goe klem fra Sol

GundaM sa...

hei der Janne og takk for trivelig kommentar inne hos meg.

så fin lysestaken ble med spray, også i sink da. flott!!

Tromsøjente på 39 sa...

Skikkelig stili den zinksprayen! Tror jeg også må ha en slik :).

Kjøkkenvinduet var vårlig ja,, hærlig. Sto og så på slike blomster idag på plantasjen, men viste ikke om dem står noe inne,, vet du om de holder lenge?

Endte med hortensia på meg :).

Takk og takk for de koselig kommentarene du gir hos meg. Setter stor pris på deg.

Superklem og ha en deilig ukestart :)

Janne sa...

Så fine de lysestakene ble!!Jeg har faktisk aldri prøvd sinkspray, men harsprayet mye annet. Likte dette veldig godt!!!
Så koselig deter i vinduet ditt!! Nydelig blomsterpotte!!
Ha en flott uke

Klem fra Janne

Hespe sa...

Sinkspray er jo en helt genial oppfinnelse - kan brukes til så mye, og resultatet blir ALLTID flott!! Jeg elsker sink, og synest lysestakenen dine ble råfine :o)

Ønsker deg en flott kommende uke!

Klem fra Hildegunn

mirjamsdrøm sa...

Et herlig vårlig vindu :)
Sinkspray har jeg ikke hørt om, så lurt!!
Lysestakene be kjempefine ;)
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...