søndag 27. februar 2011

Nymalte rammer...

 

Vanlige brune trerammer ble forvandlet til hvite og litt shabby:))
- fort gjort, bortsett fra det å vente de minuttene på at malingen skal tørke da:))

 

Nå henger vi der.......meg og mannen i en passende shabby utgave:)
Mannen ble litt mer shabby enn meg da, men så fikk han henge øverst......hi hi.

 

Malte rammene med bare et strøk og pusset de litt her og der etterpå:)
På bildene er vi begge 9 mnd:o)

Mens malingen tørket hadde jeg meg en bloggrunde..........og jeg oppdaget
at jeg hadde vunnet "Give away" hos Ingunn med bloggen
Jeg ble overlykkelig skal dere vite:)
Heldige meg!

Ha en fin kveld!- det som er igjen av den, og ønsker alle en god ny uke!

9 kommentarer:

Gry sin lille verden sa...

Så tøffe de ble rammene :) Artig å ha bilder av dere to på samme alder i :)

Klem

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så herlige og flotte rammene ble... og slike nydelige barn som pryder dem:))

Titt innom bloggen min, det ligger en velfortjent award til deg der:)

Ønsker deg en god natt, og en flott uke:)
Klem Marianne

Bare Mio sa...

Rammene ble kjempefine!
Nydelig skap du har fått og så flott det ble i gangen din.
Gratulerer så mye med gevinsten.
Ønsker deg en fin ny uke.
Klem fra Mio

Herman Grans ♥ sa...

Nice :)
Kjempesøte bilder og :)
God natt! Hilsen Grete

Ingunn sa...

Så tøffe rammer og søøøøte barn inni , da ♥

Du må sende meg adressen din . Bruk mailadressen som ligger på bloggen :)

Ha en fin dag .
KLem fra Ingunn :)

Trude`s hverdag sa...

Hei :-)
Wow...så fine rammene ble.
Kjempefin blogg du har,jeg la meg til som følger og gleder meg til å titte innom igjen. Ta gjerne en titt på bloggen min. Hadde vært hyggelig :-) Klem

w sa...

Så flotte de rammene ble:)

Dere har et flott hjem. likte det skapet under her også:)

Ha en fin dag.

W

JannePanne sa...

Hei!

Kjempefin blogg du har! Gir meg masse inspirasjon i bøttevis, takk:))

Takk for titten:)

w sa...

Har en award til deg:)

W

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...