torsdag 10. februar 2011

"nytt" hjørnebord....

 

Eller det holder på å bli nytt:))
Før jul slipte jeg ned salongbordet og smørte på en egen produsert
blanding av maling og vann:)
Resultatet ble helt knall etter min mening....
så i dag gikk jeg løs på hjørnebordet.

 

Ut i snøen med det........:)) I gårkveld fikk vi litt snø igjen her i Vågsbygd..
Måtte bruke mannens pussemaskin:) og effektiv som den er, er det best å stå ute:)

 

Merkelig nok gikk det ganske fort å få av alle lagene med lakk:)
Og etter det startet kosearbeidet........
Det er nå en kan holde på til en går lei, eller blir veldig fornøyd hi hi hi:)

 

Jeg ble veldig fort fornøyd:)
Synes det er fint når det er litt røft, og fra å være et bord som "alle" har, er det
nå et bord som bare jeg har hi hi hi:))

Nå skal jeg sette det på plass, støvsuge, vaske, rydde, dille, osv.........
og kansje ha meg litt mat:)

Vel....... Hjertelig velkommen til nye følgere!
Kjempekos at dere vil følge bloggen min:)

Ha en fin kveld alle sammen! 

6 kommentarer:

Havfruen sa...

Grattis med vel gjennomført jobb! For bordet ble knallfint det. Selvfølgelig er det gøy med bord ingen andre har....
Ha en fin kveld, nyt maten, klem fra meg:)

Solstrålå sa...

Den blandingen din gjør susen!
Veldig fint resultat!
Du har visst alltid et prosjekt på lur du,hi,hi!
Ha en fin kveld!Nå fortjener du en god kvil!
Goe klem fra Sol

Tino sa...

Bordet ble jo stilig,bra jobbet!
Ønsker deg en fin helg!
Klem T

Ingunn sa...

Ja , her er det ingen nøling som vanlig.
Du klekker ut en idè og setter den ut i livet øyeblikket etter, he he..
Og resultatet blir bra !
Du er flink , Janne :)

Ha en riktig god helg !
Klem fra Ingunn :)

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Jøsses Janne..du IMPONERER Meg!
Du er rett og slett utrolig kreativ og flink. DEt er kjempegøy og titte innom deg og se hva du tryller frem på din måte.
Godt jeg fant bloggen din her i den store blogg verden.

Du RULER som barn sier hehe!

Håper du får en trivelig helg.
Her er det korslaget i kveld.
Klem Klem:)

Marianne Dragon Waagan sa...

Bordet ble kjempefint, og andereledes...morsomt med doen som man ikke finner i et hvert hjem. Lekkert!!

Klem Marianne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...