mandag 21. februar 2011

Nytt maleri:)

 

I går kom malelysten over meg igjen:) - eller malelyst har jeg jo alltid, men
å male på lerret er litt mer "komplisert":)
Jeg brukte vanlig vannbasert interiørmaling og mikset hvitt og grått.....
Liker det røffe.......så jeg måtte ha noen klatter med sparkelmasse:) - vanlig
snekkersparkel, men hurtigtørkende..

 

Har noen "gamle" frimerker liggende, så jeg tenkte det ville bli stilig med
de som har hele stempelet på seg:))
Frimerkene ble satt på mens malingen var våt, så de festet seg godt:)

 

Så ble det noen gode ord og tekster til slutt:)
Dette bilde er også 30 x 40 cm og henger ved siden av det jeg malte sist lørdag.

Ellers har jeg en del andre ting på gang......med sement:)
men det tar litt tid - om det blir vellykket i
det hele tatt.....

Ha en fin mandag!
 


7 kommentarer:

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Kjempeflott:)))

Solstrålå sa...

Veldig bra!
Du er enorm!!!
Skjønner ikke hvordan du kan være kreativ hele tiden?????
Ønsker deg en fin uke,
goe klem fra Sol

Tromsøjente på 39 sa...

.. og ny headder! Flott :)

Du er utrolig flink med maleriene. Utrolig kreativt. Frimerker! Blir lekkert sammen med det andre :).

Klem :)

Hemma på Landet sa...

Så vacker den är.:-) Stina

aase sa...

Tusen takk for hilsen til bursdagen fru kreativ!! En gammel, men definitivt ikke glemt hoby ja....lerrettene ble kjempefine!!

Kristin sa...

Så nydelig bilde! Hærlig å kunne forandre uten å ut å kjøpe hver gang:) Jeg maler akryl selv også, men lenge siden sist nå. Du inspirerer meg til å begynne igjen:)))

Klem Kristin

Tino sa...

Vakkert!
Nydelig ble fugleburet du har dekorert også. Koselig å hente inspirasjon hos deg.

Ønsker deg en fin dag.
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...