søndag 27. februar 2011

Nytt skap - nye idèer.....

 

I går fikk jeg med meg et skap fra jobb som jeg tenkte passet perfekt
i den smale gangen min.........
Og joda, det passet, men ble jeg fornøyd(?) :))

 

Skapet i seg selv er jo veldig fint.....og i gårkveld etter å ha dillet litt.......synes jeg
det ble verre og verre hi hi, og når en kjenner at en ikke er 100% fornøyd
så er det vanskelig å få dillet riktig:)

 

Har samlet en del gamle ting i hyllene......noe har jeg arvet og noe er kjøpt.
Det zinkskrinet har eldste sønnen laget på skolen, og den gamle boka er arv etter
min mor som skrev ned sanger, dikt og gode ord..

På skrinet har jeg en sandkakeform med t-lys og et armbånd rundt:))
Norgesglasset er fyllt opp med gamle sorthvitt bilder..

 

Det er jo veldig koselig å ta vare på gamle ting og ikke minst alle
minnene som ligger i disse.

Opp på skapet har jeg en gammel veske/bag (som Kjell i Olsen banden) som
jeg kjøpte på Fretex.......

 

Den er fyllt opp med gamle fotoalbum i farger som ikke egner seg ute
i det fri hi hi:))

 

MEN, ble jeg fornøyd (?) 
Har tenkt litt frem og tilbake, og litt utpå dagen i dag "lysnet" det:))

Helt innerst i gangen har jeg et gammelt skap som er plassert midt i mellom
to vegger - og da med dødplass på hver side..

 

Så idèen min nå er å flytte skapet til veggen på venstre side, så male veggen (mur)
til høyre i grått og sette det nye skapet der:))
Tror det vil bli kjempebra:) hvis ikke så får jeg vri min lille hjerne igjen:))

Og nå må jeg gå å sjekke gråmalingen - om jeg har nok..........
og hvis det, så blir det vel litt blogging til kvelds:o))

TUSEN TAKK for KJEMPEHYGGELIGE kommentarer på mitt forige innlegg!!!
Det VARMER med deres FLOTTE ord og tanker!

Ha en fin søndag! 

6 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Hmmm, skulle tro du har en sønn har gått bygg og anlegg????? Jeg har nemlig slike bokser jeg også, som mine sønner har laget til meg. Jeg elsker dem, og bruker dem til alt i fra cd-boks, til mye annet. Klemz

Solstrålå sa...

Ja,ja du Janne!
Du finner nok ut av det!
Fint skap,men kanskje det ble litt trangt i gangen?
Hørtes ut som en fin løsning med å ha det i enden der det andre står.
Vi maler veggene på kjøkken,,,,, :o)
Men fort går det ikke!
Goe klem og goe søndag fra Sol

Precious Home sa...

Nydelig skap du har og så flott pyntet rundt!

Ha en fin søndag!

Hummerogkannarifugl sa...

Så artig! Likte så godt norgesglasset ditt med gamle bilder jeg;)
Anki

Auroras hjem... sa...

Hei ! Her var det masse fine ting. Så koselig du har det :)Her kommer jeg gjerne igjen Klem merete

Hummerogkannarifugl sa...

Såå kjempefine de ble. Jeg har akkurat spraylakka noen brune selv til hvitt men kom ikke på å pusse de så fint som du har gjort.
Tusen takk for hilsen hos meg foresten.
Klem Anki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...