onsdag 2. februar 2011

Radiumhospitalet hotel.....

 

Grrrrr.....dagene og ukene går så alt for fort.........I dag er det 4 uker til neste
Oslo tur og sykehus;(  Måtte ringe å ordne en del ting i dag, for nå som vi er blitt mer
enn "varm i trøya" på sykehuset, må en nesten tenke på alt sjøl...
Problemet bl.a.denne gang var at vi hadde fått time til lege kl 10 og røntgen kl 10 ??

 

Sist fikk vi ingen røntgen time, nei, " bare kom litt tidlig dere" fikk  jeg til svar når jeg ringte..
Jeg liker å ha kontroll på timer m.m. i god tid...
På røntgen kan en risikere å sitte over en time å vente....og onsdager er kontroll dag
på Radiumhospitalet - med andre ord er det FULLT.
og hva er god tid da?
 

Nå er det ca 1 år siden hotellet åpnet vegg i vegg med sykehuset, og vi var
der i mars i fjor (bildene over er fra da) men da sa jeg til meg sjøl
" aldri mer, dårlig service, betale for å se tv! m.m." 

Vi er inne hver 3. mnd og har vært heldig å fått time langt utpå dagen, sånn at
vi har kjørt tur retur... ellers har vi overnattet i Holmenkollen:))
 

Utsikt fra hotellrommet sist vi var der............
Rommet vi fikk var enormt stort:)) nesten dansesal..........men hvem har lyst
til å danse når en skal til kontroll på sykehuset.
Jeg synes det var stort å "ekkelt" sterilt og kaldt, og når en ser ut, ser en rett i veggen
på sykehuset...

 

Denne gang blir det ny overnatting på Radiumhosptalet hotel....og hun jeg snakket
med på tlf  (på sykehuset) skulle ordne rom - sende over en rekvisijon...:)) og denne gang
ser det ut som det er mat å få når vi kommer litt sent på kvelden:))
Sist spurte jeg om det - men fikk beskjed om å spise på en bensinstasjon etter veien!
Men, jeg måtte ringe om to dager for å sjekke om alt var i orden:) jau jau:)

Mange "startvansker" for det nye hotellet........så blir spent å se denne gang
et år etter:))
( for dere som ikke vet, så er det yngste sønn som har hatt kreft - Osteosarkom)

Dette var dagens " sinna" innlegg:)) hi hi hi.
Nå står arbeidskveld på menyen her.......så dagen ender morsommere:))

Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

om meg sa...

Kreft er ikke noe kjekt, jeg mistet min far da jeg var 22 pga kreft. Håper det går bra med sønnen din nå da! Sykehus er som regel ikke noe kjekt å forholde seg til. Er kjent med at det er mye "rot og tull" med systemene og rutinene der.

Klems

Ingunn sa...

Håper det blir bedre denne gang.
Jeg pleier å si at "jamen skal en ha god helse for å være syk ".
Masse å ordne i tillegg til sykdom skulle ikke vært nødvendig.
Ønsker dere lykke til og at alle prøver er fine !
Klem fra Ingunn :)
ps.jeg har bare gode erfaringer på egne vegne når det gjelder helsevesenet !

"Lillagul" sa...

Hejsan !
Får verkligen hoppas att det blivit bättre på "hotellet"
Samma här i Sverige att man måste minsann själv ringa o hålla koll på tider så att det inte krockar med varandra.
Har vi märkt sedan "gubben" var med i en trafikolycka förra sommaren där han skadade ryggen :(

Havfruen sa...

Håper de får en bedre opplevelse denne gangen da!!!
Masse lykke til med sønnen!
Varm klem:)

Hjertedamas blogg sa...

Varme tanker til dere:DDD Min yngste sønn har "bare" allergi, og det var jammen problematisk da han måtte legges inn to ganger, da han var en bitte liten pjiokk på rundt to år, for å bli opperert for brokk i skrotum. Han måtte opperes på et "voksent"sykehus, uten barneavdeling. Og vi var jo så heldige at jeg kunne få være hos han. Jeg måtte betale for maten, og maten til ungen, måtte jeg ha med selv. De greide ikke å servere mat uten melk!!!! Og så trangt det var, når min seng også skulle inn på et tomannsrom, sammen med en eldre dame. forøvrig Bestemora til Solberg-gutta, fra spydeberg, husker jeg:DDDDD Håper dere får en flott dag:DDD klemz

Tino sa...

Trist å høre at sønnen har vært syk, varme tanker sendes dere. Har et nært familiemedlem som går på cellegift nå, og det har vært en påkjenning for alle.
Fikk ikke lagt inn noen kommentar på det nyeste innlegget ditt, ville bare si at det var et vakkert stilleben med vasen!
Ha en fin dag!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...