tirsdag 15. februar 2011

Shabby shabby:)))

 

Denne smale kommoden har jeg hatt en stund i stua....men i steden for
å "kaste" den ut,  fikk den en omgang med malekosten:)

 

I går malte jeg noen rammer for så å pusse de slik at de ble litt mer shabby:)
Det samme ble gjort med den smale kommoden som står i nærheten..
Har jeg fått dilla tro? ( har noe mer på gang, hi hi)
Det er iallefall skikkelig moro å gjøre litt om på tingene med hjelp av 
litt sandpapir:))

 

Men det kan fort ta litt av... så det er bare det å vite når en skal stoppe:))
Når jeg bestemte meg for å male denne å lage den litt shabby, tok jeg å malte den
med skuffene i og knottene på plass:)) - fort gjort:)
Måtte bruke en tapetkniv etterpå på enkelte steder for å få opp skuffa hihi:))
Men de skulle jo pusses, så jeg tok sjangsen..
Jeg ble iallefall veldig fornøyd:o))

 

Og det tror jeg denne karen også ble da den landet rett utenfor stuevinduene
midt i matfatet:))
Tett snøføyk idag og mildt sagt kaos overalt langs veiene, så her
blir det innendørssysler med fyr på peisen:) - som jeg skal male en vakker dag
når den ikke er i bruk:)

Ha en fin dag!
 

7 kommentarer:

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Wow Janne..
Du er jo bare helt utrolig. Så mye du får gjort og så bra som alt blir:)
Du er en inspirerende dame!!!!
Kommoden ble knalltøff, jeg imponeres stadig over hvor flotte møbler blir når de blir hvite og så flott det er at en bruker møbler og div videre og ikke bare "kaster"...

Rammene dine ble også kule..
Alt du gjør blir jo kult!!!!

Her i Flekkefjord har det også snødd en del og så bikkjekaldt det er ute. Godt og være inne å fyre..

Takker så mye for dine alltid så gode kommentarer. Du gjør meg glad!!

Ønsker deg også en kjempefin Tirsdag.
Klemmer

Marianne Dragon Waagan sa...

He he he...planter er ikke alltid like enkelt å stelle med nei, det skal være sikkert. Har problemer med eføy jeg, etter et par mnd. skulle man tro de hadde stått i Sahara...uten vann!

Klem Marianne:)

Tromsøjente på 39 sa...

Hehe,, tviler ikke -at peisen også får ett strøk etterhvert :).

Den smale komoden ble lekker du! Kan godt skjønne at du koser deg inne med knitrende varme,, du har jo gjort det så koselig i hjemmet :).

Kjenner jeg blir inspirert av å se dine innlegg. Jeg går stadig å gløtter på hva som kunne fått ny look her hos oss, men er ikke kommet i gang med noen endringer. Grunnen er rett og slett at jeg har lovet lillebror en blå vegg på rommet, og med den skal en krinklete reol også skifte farge til hvit. Det er ikke arbeid av lystig art for min del, og inntil det er gjort kan jeg ikke ta fatt på de andre prosjektene heller. Da blir han nok lei seg :).

Jeg tipper det der blir arbeid mellom påske og hage for min del :).

Ha en flott dag du. Stor klem :)

Ingunn sa...

Hei igjen.
Tusen takk for fine ord. Jeg blir så rørt , jeg.
Ja , jeg har vært heldig med mannen min. Når en har "tryna" skikkelig før , så vet i all fall jeg å sette pris på en så god mann. Snufs... ;)
Om du har dilla ? Helt sikkert. Men for en herlig dille som det er mange av oss andre her som beundrer og får inspirasjon av.
Kos deg med inne , godt og varmt.
KLem fra Ingunn :)

Havfruen sa...

Wow...den ble rålekker!!! Men når stopper man å male? Jeg hadde dilla på sølvspray en sommer...Gubben sa: rett før jeg blir spraymala også, hehe:) Så be mannen passe seg, så han ikke blir shabby:)
Har skjønt at sør/østlandet har snøvær...bare behold det og ikke send det nordover!!!
klem fra meg:)

Veronica sa...

Så flott du får det til. Jeg hadde en svart periode så har mange svarte ting som står i fare for å bli fornyet. Jeg har helt falt for kombinasjonen grå og hvit også, med innslag av tre. Gleder meg å vise når jeg blir ferdig og kommer i orden her i huset.

klems

Tino sa...

Stilig!
Den ble akkurat passe shabby! Me like!
Ha en fin dag videre!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...