mandag 28. februar 2011

Siste "vinterdag" og award

 

Siste vinterdag og våren ønskes velkommen med et stort SMASK:)

Her i Kr.Sand har vi masse snø enda......så det blir nok ikke vår riktig enda.
Men innendørs er det litt vår:)

 

For ca 2 uker siden sagde jeg ned ei grein fra kirsebærtreet.....og det
spirer for fullt nå:)

 

Blir spent å se om naturen kan gå sin gang her inne i stua:)
og at de nydelige kirsebærblomstene vil vise seg.

 

Mye snø, men heldigvis ikke så kaldt.......ligger på ca 0 grader:)
Men alltid koselig med litt fyr på peisen:)

Så litt om award.......

 

I januar bestemte jeg meg for å ikke ha award her på bloggen, og lagde
dette bilde som jeg satt i "margen"..
Ikke for å være sær, for selvfølgelig er det en stor glede å
motta en award.

Men det følger veldig mye med til en slik.......Har ikke problemer med å skrive
om meg selv eller hva jeg f.eks spiste til middag:))
Men det å måtte sende denne videre til 5 - 7 eller 10 andre flotte blogger er
et "problem" da jeg synes alle mine blogger på lista er akkurat
like flotte....så derfor bestemte jeg meg for å ikke ha.

Håper dere ikke tar det ille opp, eller synes jeg er ei megge:))
men jeg har bestemt meg og da blir det slik..

HUFF, jeg er kansje ei megge? :)
Ha en fin dag iallefall:)

5 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Hallo vennen!!!!! Enig med deg i at det er hyggelig med award, men at det krever endel arbeid. Og når de awardene går rundt og rundt, så blir til at de fleste har fått dem, før eller siden. Og hvilke interesse har folk av å lese om hva jeg har på meg, og hvilke film jeg så sist?
Det må finnes andre måter å bli bedre kjent med hverandre på???? Men vi kan jo skrive noe pent om hverandre likevell, ikke sant????? Uten at jeg behøver å fortelle at jeg har glemt å gre håret, og at det siste jeg så på i går kveld var Wallander?. Klemz

w sa...

Skjønner deg godt:)

Jeg har jo en award til deg da;) Men med den følger det absolutt ingen ting, fordi jeg har laget den selv;)

Ta den hvis du vil, eller la det være:)

Du er ingen megge;))

Ha en fin dag videre:)

Klem
W

Tino sa...

Så skjønne bilder!
Er enig med deg, har valgt awardfri blogg selv. Det ble vanskelig å finne ut hvem man skulle gi den videre til. Virker som fler og fler velger det, så du skal ikke ha dårlig samvittighet for å velg awardfri blogg.
Ønsker deg en fin dag videre!
Klem T

Bare Mio sa...

Nydelige bilder og så lekkert med kirsebærgreiner.
Er også enig med deg, jeg har også valgt awardfri blogg. Synes også det var så vanskelig å velge bare noen av alle de flotte bloggene.
Ha en fin mandagskveld.
Klem fra Mio

Havfruen sa...

Awardrfri blogg jeg også da er vi iallefall 2 megger i blogglandia, sikkert flere også, hehe:)
Du har vel hørt "oss megger imellom" på P4 på lørdager? Herlig program:)
Fin kveld til deg, god klem fra meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...