tirsdag 22. februar 2011

Skapdør som bilderamme:)

 

I dag ble jeg ferdig med skapdøren.......
Har tenkt en stund om jeg skulle ha foto eller hønsenetting bak glasset.
Og mens jeg har tenkt har jeg gjort mange andre kreative ting, og det var vel egentlig
tidligere i dag da jeg lagde en lysestake og satt den foran et nostalgisk bilde at
jeg tenkte SLIKE bilder vil jeg ha:)

 

Slik så skapdøren ut før jeg begynte..........
(fikk 2 stk som skulle kastes på jobb)

 

Jeg malte den to strøk med hvitt, så ble den slipt litt her og der.
Valgte å beholde hengslene og "låsen".
Og i dag tok jeg spaserturen i et forferdelig snøvær for å kjøpe flere av disse
nydelige bildene:)
Og jeg ble såååååååå fornøyd med resultatet.

 

Men nå blir det å forandre litt på andre ting.........En ny ting i stua, så er jeg
i gang med flytting av andre ting:)
Frem og tilbake og frem og tilbake................må jo le litt, men sånn er det bare:)

 

Akkurat nå har jeg denne krakken (som mannen lagde i 4 klasse) under bildene, men
der den sto var den egentlig enda finere hi hi:))
så jeg for se etterhvert - mulig jeg må ut på shopping!
"Lille interiør og barneklær" ( Amfi Vågsbygd)  venter visst inn
masse nytt, så jeg gleder meg villt:)

Nå må jeg ut å skuffe litt snø...........bare bort til vedskjulet:))
Mannen er kommet hjem, så han får ta de store mengdene med snøfreseren..

Ha en fin dag!

6 kommentarer:

Ellen - la bella vita sa...

NÆÆ så LEKKERT det ble!! Jeg blir mer og mer imponert over det du gjør jeg. Du er kjempe flink :-D

Lykke til med snø måkingen ;-)

Klem Ellen

Kristin sa...

Hei! Du er bra kreativ! Rammen ble jo nydelig! NÅ ble jeg inspirert altså! Du er utrolig flink til å tenke nytt♥♥
Ha en topp ettermiddag og kveld!

Klem Kristin

Laila sa...

Kjempe fint ble det!!! Du er en inspirasjon med alt du lager!!!

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig bilderamme!!!!!! Klemz

Havfruen sa...

Du er bare rå!!! Ble skikkelig stilig og dekorativt:)) Synes krakken til Gubben din var søt:)
Snømåking er god trim:))
Ha en fin kveld,klem fra meg:)

Nanne sa...

Hvor tar du det fra? det ble kjempefint.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...