mandag 7. februar 2011

Snart klar..............:))

 

Ja, det ble litt forandring i planene mine i dag.......... hadde jo tenkt å male
stueveggene...men andre ting tok litt lengere tid, så da blir det maling i morra:))
Har iallefall fått ned alt fra vegger, sparklet og pusset...:)
Å så såååååå lyst det ble når gardinene kom ned:) Er i tvil om jeg skal ha de
opp igjen......eller kjøpe nye:o))

I dag fikk jeg tak i ZINKSPRAY og den var helt knall:)
Kjøpte den på Europris....og testet den på en lysestake og ei skål

 

Et FØR bilde.......

 

Og NÅ......
Det er ikke helt tørket på dette bilde, men det ble så bra:) Dårlig med
dagslys også....  Nå har jeg plassert lysestaken på skapet i gangen og nå mangler
den bare litt blondebånd:)))

 

Jeg ble iallefall fornøyd, så nå er det mange ting som
"henger i en tynn tråd"

 

Her om dagen kjøpte jeg bokstaver "LOVE" i zink på 
Lille interiør.........og fargen på lysestaken er nå helt lik bokstavene:)

I "zink" skålen vil jeg ha hvite perleblomster - tror jeg:)) funker nok med blått
også, men............må finne ut hvor den skal stå først hi hi:))
Den andre skålen jeg plantet perleblomster i........tok jeg med til svigermor i går:))
- visste jo at jeg hadde ei til på lur:)) - og denne blir nok MYE finere hi hi hi:o)

På handleturen idag (mat) fikk jeg en morsom idè.........så jeg kjøpte to ting
i forskjellig størrelse, og nå skal jeg teste ut den idèen:))

Ha en superflott kveld dere!
 

6 kommentarer:

Havfruen sa...

Jeg er faktisk litt "not gardiner"...liker å få inn lyset og se rett ut...men det handler om innsyn selvsagt. På det ene gjesterommet har vi plissegardin...godt å slippe all teksiler som smaler støv.
Spraymaling er gøy. Gubben var redd han ble spraya sølv eller hvit ei stund, hehe:)
Du har gjort værste jobben da...forarbeidet. Nå er jeg spent på fargen.
Zink er flott men jeg har en forkjærlighet til sølv....
Lykke til med maling, klem fra meg:)

Havfruen sa...

ikke SMALER støv men SAMLER støv....

Veronica sa...

Jeg har få gardiner i hus, kun der jeg vil hindre innsyn. Synes det er så herlig med mye lys og natur inn. Men så har vi natur å se ut på da, det er ikke alle som har. Den sprayen ser jeg at jeg må skaffe meg, tingene ble kjempefine :-)

Klems

Fru R. sa...

Heia
Takk for koselig melding hos meg
Mange gardiner som er blitt fjernet her og etterhvert. Kun 4 lengder i stuen ellers er alt fjernet.
Så fin lysestaken ble, var ikke klar over at europris solgte spraymaling, det må jeg teste ut.
Klem

Marianne Dragon Waagan sa...

Hei Janne:)
Virkelig noen lekre bilder du har lagt ut i dag. Likte veldig god ideen med zinkspray, den "stjeler" jeg:)

Han en flott og videre kreativ uke.

Klem Marianne

Tino sa...

Så fin lysestaken ble med zinksprayen! Og så søte fyrstikkeskene ble, må prøve på det engang jeg også.
Ha en fin dag!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...