søndag 13. februar 2011

Til mor fra mor:))

 

Ja, tro det eller ei, men denne boksen ble en nydelig morsdagsgave til
meg selv hi hi:)

 

Etter å ha vasket den og fjernet papiret, fant jeg frem drillen og 
et metallbor:)
Lagde et stort hjerte og to små, og selvfølgelig en J  for Janne :))
Det ble litt skarpe kanter rundt hullene, så de banket 
jeg ned med hammeren etterpå.
Så var det ut en tur med zinksprayen........:)

 

Har satt den på fatet på hjørnebordet sammen med huset med hjerte:))
Den zinksprayen er jeg sååå fornøyd med:o)
Når jeg først var i gang med sprayen fikk to lysestaker også en omgang..
de står nå i kjøkkenvinduet. Bilder kommer etterhvert..........

Ha en fin dag!
 

3 kommentarer:

Nanne sa...

Så lurt.... ombruk er omtanke... Jeg må få meg en slik zinkspray.

Havfruen sa...

Jøss....hvor tar du det ifra? Ble jo kjempefint:)
Nyt kvelden, klem fra meg:)

Ingunn sa...

Jeg er målløs !
Du slutter aldri å overraske.
Det der var jo en suuuuper ide'.
Håper du har en fin morsdag .
Klem fra en av dine største fan ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...