fredag 11. februar 2011

Ting Tar Tid:))))

 

Egentlig skulle jeg ha lagt ut bilder av stua nå..hi hi, men det dukker
stadig opp sånne småting jeg må gjøre innimellom:) så ting tar tid. Ikke alltid
lett når idèene ramler ned i hue og jeg bare mååå teste de ut:)

 

Fikk en idè om å ha ei hylle på den ene veggen i stua... for værbitt plankebit
hadde jeg oppdaget lå under verandaen... så den inn til "opptining"
- eller mannen lurte på å lang hylla skulle være, for så å ut å skjære den til, og så inn:)
Hylla er 160 x 27 cm.
Når den var tørket.... tok mannen den med ut igjen og høvlet, slipte og pusset:)))
- mens jeg prøvde å dille ferdig i stua:)
Men plutselig måtte jeg "løpe" til jobb..........og jobb i morra blir det også, så får
bare se når alt er ferdig:))
Jeg får ikke bestemt meg for hvilke knekter jeg skal ha av disse to over her??

 

Etter jobb fikk jeg kjøpt to Camapanula "Get mee"
Nesten litt sommerslig nå i kjøkkenvinduet..... Den avlange blomsterpotta lå også
under verandaen;) og den fant jeg i dag da jeg var ute og sprayet noe med
zinksprayen:))

 

Jeg bare måtte ta bilde nå i kveld - selv om det nesten ikke er lys borte ved
kjøkkenvinduet...Jeg stillte inn isoen på 6400:)) så litt kornete blir det men, men:)

Måtte kjøpe ny dørmatte også idag hi hi, fordi malekosten bare fòr ut av nevene
og ned på matta:) Men den var gammel og velbrukt, så var vel ei mening med det:)
Håper jeg får alt på plass, eller får bestemt meg for hva jeg skal ha i stua
i løpet av helga:)
Nå skal jeg ha meg en lang kosetur i blogglandia:))

Ha en fin kveld! og God helg!

7 kommentarer:

Beate sa...

hei!
Så nydelige bilder og blogg!!
Første gang innom på besøk,koselig!
Go helg fra Beate

Ellen - la bella vita sa...

Tusen takk for god bedrings hilsen :-) Satser på å være i farta igjen snart så jeg kan fortsette på male prosjektet ;-)
Så utrolig stilig med hylla :-D :-D

God helg! :-)

Klem Ellen

Nanne sa...

Det skjer saker og ting hos deg forstår jeg, skulle ønske jeg hadde et slikt lager under verandaen... Kansje jeg har det? Her er det for mye snø til å kunne se etter... Ha en flott helg, og kos deg med de vakre blomstene...

Fru R. sa...

Heisann
Innom for å ønske deg god helg!
En gammel plank skulle jeg gjerne hatt!!
Klem fra Mette

Ingunn sa...

Hei igjen :)
Hvem andre enn deg hadde dratt fram en gammel planke for å ha den som hylle i stua ! Og at det blir flott er jeg ikke i tvil om ! Gleder meg til å se resultatet.
Personlog likte jeg best S-knektene , men de andre var jo røffere...
Ha en flott lørdag.
Klem fra Ingunn :)

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)

Soverommet ble lysere og "lettere" ja, og jeg hadde leeenge ønsket meg ei gammel dør som sengegavl. Skal ta noen bedre bilder etter hvert;)

Blir en kjempefin hylle av den værbitte planken, med noen fine hylleknekter til. Har selv funnet værbitte planker under terassen som jeg har brukt til hyller:)

Ha en krute god helg:)

Klem Marianne:)

Tino sa...

Den hyllen blir nok flott, skjønne blomster også!
God helg til deg!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...