torsdag 3. februar 2011

Tusen takk!!

 

Det varmer i hele kropp å sjel med hyggelige kommentarer og varme klemmer ang.
innlegget om sykehus/hotel.......
Har ikke bare negative ting å si om Radiumhospitalet:)) Men der og da kom 
det litt frem:) Blir fort sånn når en begynner å tenke på hva vi har vært gjenom.......
Men mye gleder har det også vært!
- spesiellt for sønnen som fikk en stor pakke en dag i mars 09... Det var en laptop:))
fra en anonym giver:))

( jeg holder på å skrive "bok" om alt på godt og vondt fra feb - nov - 09)

 

Alt gror med kjærlighet............

Dette bilde synes jeg er såååå nydelig og har det på kjøkkenet.
En lørdag før jeg skulle på jobb kom jeg på dette i fjor sommer/høst. Jeg plukket
inn en hortensia kvist fra hagen og la det på et reinsdyrskinn og knipset i vei:))
- med murveggen min i kjøkkenet som bakgrund:)

 

T-lysglass kan brukes til mer enn t-lys:))
Små kvister fra et lerketre i det ene og gammelt sølvbestikk i et annet:))
Det lille gamle kromkakejernet er kjøpt på
en bruktbutikk her i Vågsbygd.

 

Min barnegaffel og min mor si barneskje har jeg brukt til knagg:)
Gaffel knaggen er grei å henge fra seg alle ringene når jeg
skal bake:) selv om det ikke skjer så ofte:o)

Lerkekvister er noe av det fineste jeg vet!
Jeg var heldig å få en del kvister av en venn til ei venninne........som har et tre i hagen:)
Men disse vokser villt - aner ikke hvor her i sør, har bare sett de
i hager:))

 

Ved siden av dataten hvor jeg sitter  nå har jeg ei bildelist med litt pynt:)
Notisblokka som jeg trekte om med en bit fra et kjøkkenhåndkle fra Kid er 
lett tilgjengelig:) - Bloggers tips heter den! For jeg får
mye inspirasjon på min varndring rundt til dere:)
Vakre hjem er fra 2007:) stappfullt med mye "snadder":)

Nå er det igjen tid for å tenke arbeid og hva slags klær passer i dag...
Solen skinner, men det er litt kaldt alikevel.... Jeg spaserer til jobb og bruker
ca 15 min:)) Passelig avstand hi hi:)

Ha en fin dag alle dere!
 

2 kommentarer:

Havfruen sa...

Så nydelige bilder du viser...lekkert:) Det med hortensian var stilig, helt enig.
Håper det går bra med sønnen din. pc må ha vært skikkelig stor stas:))
God tur til jobb:)
Klemmer:)

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Mye flott hos deg Janne.
Og bildet var jo bare skjønt:))

Nyt kvelden!
Klemmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...