fredag 25. februar 2011

Vinterferie og litt hytte...

 

Til vinterferie i fjellet kan det være lurt å tenke på fjellvettreglene....:))
Tro det eller ei, men dette har jeg brodert! - som ikke kan sy:o))
Det henger på hytta i glass og ramme:)

 

I dag starter vinterferien for mange og andre er i sluttspurten av den.
Vi har ingen planer i år om å reise til fjells........da vi MÅ til Oslo ett par dager...
Først innom Rikshospitalet til røntgen og neste dag til 
røntgen på Radiumhospitalet..........

 

Men hytta står der den:))
- og akkurat nå er det viktigere med kontrollen på Radium........så kan vi
ta en hyttetur senere..........Minstemann er 22:) så vi er ikke
avhengig av når det er skolefri:))

 

Ligner det på hytta vår?
Dette har jeg også brodert:)) og det er ca 40 x 50cm.
Fikk en av sønnene i huset til å speilvende mønsteret for at det skulle ligne:o))
Broderte det i -99, etter vi FIKK tomt (av onkel) og valg av hyttetype ble gjort.

 

Her fra "kosekroken" i nærheten av vedovnen......
De gamle stolene har jeg trekt om:) - og da strevde jeg fælt......Fikk de av
min onkel (som har laget de) som hadde de stående på låven:))
- og da var de med rødt trekk og brune armlener, men i 2006 skulle jeg ha alt i sort:))
så tok tingene for meg:))
Hjørneskapet var tidligere i flammebjerk.
Skiene på veggen brukte min mor i ungdommen....og ved siden av henger
fjellvettreglene:))

Ønsker alle en god helg og til dere som skal ha vinterferie ønsker
jeg en god og solfyllt ferie!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og hjertelig velkommen
til nye følgere!

Ha en fin dag!

10 kommentarer:

w sa...

Flott hytte. Du er flink til å brodere:)

Lykke til med røntgen.

Ha en fin helg.


W

w sa...

Det er så alt for mange som dør tidelig av kreft. Forferdelig sykdom.

Da var din og min mor akkurat like gamle da vi mistet dem. (samme mnd også)

Lykke til med sønnen din. Jeg kan be for han hvis du vil.

Stor klem

W

My home is my Castle - by Kari sa...

Masse lykke til i Oslo !!! Tenker på dere..
Jeg har og brodert mye, men nå er det maaaaange år siden ;) Bildene står i garasjen, orker ikke ha dem på veggen hehe..
Så flott en hytte dere har !!! Tenker dere koser dere der..

Ha en riktig god helg :)
Klem,Kari

Mona/Villa Tverrteigen sa...

JANNE...du er flink til alt..jeg blir igrunnen litt målløs og finner ikke ord.
Håper du forstår hvor mye jeg beundrer deg:)))

Nydelig hytte..akkurat slik en hytte skal være:))
Kos deg i vinterferien da og god helg.
Klemmer:)

Havfruen sa...

Lykke til med prøver og sykehus....


Litt av ei hytte dere har. Tenker du har mange flott stunder der:)
Så flotte broderier da....imponert!!! Igjen.....
Ha en flott kveld, klem fra meg:)

GundaM sa...

vakker hytte og interiør!!!

takk for kommentar inne hos meg, lykke til med alt kjære bloggvenn ;)

klm

Tromsøjente på 39 sa...

Den uka igjen. Håper resultatene er like gode som sist!

Krysser fingrene mine og håper uken går fort.

Stor klem, ekstra varm :)

Bare Mio sa...

Nydelige bilder fra en flott hytte.
Så flink du er til å brodere!
Lykke til med prøver og sykehus.
Klem

Solstrålå sa...

Uffda!
Nå er det noe jeg ikke har fått med meg her!!
Håper alt går godt uansett hva det er dere skal igjennom,og hvem det gjelder.
Koselig hytte dere har,du har innredet med en kjærlig hånd ser jeg!
Goe klem fra Sol

Anonym sa...

Har du noen tips til hvor jeg kan få tak i mønster til fjellvettreglene? Jeg vil også brodere dem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...