torsdag 10. mars 2011

6 mnd på vei............

...........mot det ukjente:))

Tenk dere, i dag er det 6 mnd siden jeg startet å blogge.......Himalaya så fort
tiden er godt, og ikke trodde jeg at jeg skulle holde på så lenge:)

 

Men her sitter jeg og fremdeles knoter.....hi hi, ja for jeg blir liksom ikke helt
enig med denne bloggformen - er vel for innbarket med den andre
bloggen fra WordPress, så må vri hue en smule hver gang:))

Men jeg hinker av gårde...........
......og kansje jeg stikker nesa for ofte frem, men synes det er gøy å vise
dere ting å tang og gode idèer....vet ikke om alle er så voldsomme gode da, men
moro lell:)

 

Før jeg startet med denne bloggen.......var det mannen som fikk gjenomgå:))
- når jeg kom hjem fra mine shoppingsturer med posene stappfulle 
av ting som jeg bare må ha:)
- dro opp det ene plagget etter det andre, eller den ene lysestaken etter den andre:)
"kom å se hva jeg har kjøpt" ble det ropt når jeg entret stua:)) eller "kom å se hva
jeg har laget" når jeg hadde strøket på en serviett på et kubbelys f.eks...
hi hi........nå er det dere som får gjenomgå:o))

Men det blir nok litt mindre blogging etterhvert som det blir tørt ute:)
- for da skifter jeg litt mer over til fotomodus og tar med meg macro objektivet
ut i gresset......for å sjekke forholda der:)
-sånn som på bilde over her da jeg traff på en babygresshoppe:)

.........men det er en stund til.........

Tusen takk for kjempekoselige kommentarer! og hjertelig velkommen til
nye følgere - kjempekos at dere vil følge meg videre!

Ha en fin kveld alle sammen!

6 kommentarer:

Havfruen sa...

Vi tåler nok å "gjennomgå":)) Ja, tiden flyr i blogglandia...jeg er på mitt 3. år og man lærer til stadighet.
Men vet at jeg går inn tørke når sommeren kommer:)
Flott bilde med gode ord på:)
Flott kveld, klemmer:)

Ingunn sa...

Gratulerer med halvtårsdag :)
Da har vel jeg også det omtrent på denne tia....
Jeg storkoser meg på bloggen din , så du får bare holde på....
Klem fra Ingunn :)

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Janne.
Månedene ruller avgårde når man har hengt seg på blogglandia. Det er sikkert.
Men har vi det ikke gøy da...Å JO!!!

Håper du har hatt en fin dag og god natt.
Klemmer

Solstrålå sa...

Så fint det har blitt her i bloggen din,,,,med ny header og,,,!
Ser det er noen dager siden jeg har vært innom,jeg er på vinterferie vettu!!
Koser meg alltid hos deg!
Goe klem fra Sol

JannePanne sa...

Takk for kommentar, alltid koselig!

...og tuuusen takk for at du la ut tips om redigering... har lastet ned photoshop fra tidligere, men den er helt gresk for meg. Photoscape og Tintii er bare helt supre, begge to. Har endret bildet på headeren foreløpig:)

Ha en god kveld!

Tromsøjente på 39 sa...

Vi har startet på omtrent samme tid. Artig :).

Elsker bloggen din. Keep up the good work!

Klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...