fredag 4. mars 2011

Boktips!:)

 

Disse bøkene er bare super duper flotte, og mye inspirasjon å hente:)
Jeg kom over en nettside - Nordens største bokhandel......
- og jeg som aldri leser bøker, hadde jo aldri hørt om denne:))

 

Og da var det jo ingenting å lure på - klikk i handlevogna:)

 

Inred lantligt inne & ute - kostet 128 kr. og klikk igjen:))
Tenkte " er det mulig" de så jo bare så flotte ut, men bestillingen gikk av gårde den
og etter 2 dager fikk jeg sms om at pakken kunne hentes:)

Vi var på vei til Oslo da, så jeg har ikke hatt tid før nå til å studere de.....
Tenkte på vei til posten " sikkert noe simpelt tynt greier" Men da jeg åpnet var det
skikkelig tykke gode bøker stappfull av bilder:))
ca 140 sider:)

Fakturaen lå med i pakken, så var det fraktfritt!!
Nå er det min fri helg:)) Og jeg skal bare kose meg - om det blir "lesing" eller maling:)

Ønsker alle som er innom en nydelig solfyllt helg!

6 kommentarer:

Havfruen sa...

Ja, hva skulle vi gjort uten netthandel:) Jeg har blitt en mester på det etter jeg flyttet på landet:)
Bøkene så skikkelig flotte ut. Gøy med inspirasjon...men det kan bli kostbart, hehe:)
Nyt frihelga, klem fra meg:)

Trude`s hverdag sa...

Takk for tipset:-)
Jeg har klikket i vei:-) Ønsker deg en fortsatt fin fredags kveld :-) Klem

Ingunn sa...

He he.... Boktips ?, tenkte jeg !
Når har du tid til å lese, liksom ???
Men nå forstår jeg ;) Det måtte jo være interiør .
Jeg beundret forresten hagen din under her. Fy , søren så koselig !
Du er så flink til alt mulig, du :)
Vi må ANLEGGE hage , vi. Her er bare naturtomt og det som har vært plantet er så overgrodd , at...
Men jeg gleder meg :)
God klem fra Ingunn :)

ps. Pakke på vei...

Nanne sa...

Flott boktips, de gir sikkert veldig bra inspirasjon, men du er jo så kreativ at du står for en slik bok selv....... Ha en flott helg.

JannePanne sa...

Dette var bra, utrolig billig da! :)
Som hun under her skrev, fantastisk hage du har:)

Ha en flott fredagskveld og helg, tvitvi for mer GULL i VM! :))

Tino sa...

Tusen takk for omtanken snille du, det varmer.
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...