onsdag 30. mars 2011

Egg er egg.......:o))

 

I dag forsøkte jeg igjen med å lage påskeegg.......
Nå kan jeg hverken hekle eller strikke, så da tar jeg hva jeg har liggende:))
"blomsten" i toppen er en liten brikke jeg kjøpte på Fretex:)

 

Jeg oppdaget en lur måte å lage blondeblomster på..........
- noe jeg fikk til ved 1.forsøk:)) Men på denne ville jeg prøve å snurpe en
heklebrikke sammen - noe som ikke ble helt vellykket...:o))

Fuglehjerte som henger rundt vasen.....kjøpte jeg på Kid her om dagen:)
De sorte fjærene fant jeg på terrassen.......og jeg tør aldri tenke 
på hvordan de havnet der........

 

Har laget 3 påskeegg til sammen nå, og alle kan åpnes:))
For meg og påskeegg - betyr masse gåtteri:o)) så disse eggene er litt store.

 

Dette er min første blondeblomst:)) Kansje ikke helt perfekt, men jeg synes
den ble fin hi hi hi:))
Fremgangsmåten på å lage blondeblomster fant jeg hos Babsy 
med bloggen Mitt hvite skattkammer. Hun er utrolig flink med påskeegg!

 

Nå skal jeg ikke ha eggene "slengt" på fat oppå komfyren........dette er
bare for å vise:)

Tilbake til overskriften som er " egg er egg" og da tenkte jeg på i gårkveld
da mannen fikk lyst på egg og brødskive.........
Jeg inn på kjøkkenet og stekte et par egg i full fart, men da jeg var
ferdig sier han: hmm, stekte du de sånn(?) 
Ja, sier jeg...men han tenkte på eggerøre..................

Da kom jeg på den reklamesnutten på tv og sier:
 EGG ER EGG:))) men han var ikke helt enig:)
Og det samme kan vel sies om alle disse påskeeggene som florerer rundt
i blogglandia...uansett hva de er pyntet med, så er det
PÅSKEEGG:)

Nå står en ny arbeidskveld for døra.................så jeg får slenge i meg
noe mat før jeg går...........

Ha en fin kveld!

13 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

nydelig påskeegg!!!!! klemz

w sa...

Så flotte påskeegg du har lagd:)

Ønsker deg en flott onsdag:)
W

Romantikk-takk. sa...

Så lekre egg du lager,er i gang jeg også men de blir ikke så flotte som dine.
Ha en fin dag.

Tino sa...

Så flink du er, dette ble flotte egg!
Skal snart dekorere noen jeg også, må bare grunne de noen strøk først og det er så kjedelig ;)
Ønsker deg en fin onsdagskveld!
KLem T

Lobelia-damen sa...

Så skjønne :-)

Klem W

Caroline sa...

Kjempefine påskeegg;)Som du så på bloggen min,så laget jeg og 3 igårkveld,det var så gøy å lage de at jeg tenkte kanskje jeg skulle lage noen til,hihi;)Flott den blomsten din du hadde pyntet med!Ha en fin dag på jobb!Klem Caroline

JannePanne sa...

Du er så flink! Nydelige egg med nydelig pynt, skikkkelig fine:))

Auroras hjem... sa...

Åhh, så nydelige egg :) Klem merete

Tromsøjente på 39 sa...

Hehehe,, egg er egg.. Den er god ja :). For ikke å snakke om den hvor mannen prater om dame og bil, hvor alt blir verre og verre. Holdt på å le meg i hjel :)

Fantastisk flotte egg! Synes blonderosene var kjempefine.

Var så artig å høre at det spirer i Petuniaen din,, makes me smile :))

Ellen - la bella vita sa...

Lekkert :-) du er så flink til å være kreativ altså ;-D

Klem Ellen

Nanne sa...

Kjempefine egg. Dette har jeg lyst til å prøve..... Takk for inspirasjonen

Bare Mio sa...

Nydelige egg du har laget!
Ha en fin torsdag.
Klem

Shabbylishious sa...

Ja se der der ja. Fine påskeegg. Likte at du brukte grått jeg. Jeg har laget slike med rosetter lenge, rosetter i det hele egentlig. Ta en titt innom kanksje du finner inspirasjon? :)
Line-Cathrin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...