lørdag 26. mars 2011

Fra klokke til skap:)

 

I går begynte jeg på et prosjekt som kom litt "brått på"........
For denne klokken trodde jeg lå under hytta eller hadde havnet på søpla.
Spurte mannen om han visste noe............og joda, den ligger i garasjen:)))
Da skvatt jeg til og ut i 150.........tenkte at jeg måtte huske å ta et før bilde i tilfelle
det ble vellykket - så støvete og fæl ble det bilde av klokka:)

 

Jeg demonterte eller fikk skrudd ut innmaten, og den lange kobbertingen fikk
jeg en ny idè med:)) for den lager en flott lyd når en sneier borti:)

 

Før jeg gikk på jobb i går fikk jeg malt litt.........og satt inn et bilde
i det øverste glasset..............så på jobb.......og mens jeg jobbet tenkte jeg på 
hva jeg skulle finne på i det nederste glasset........

 

Men det gikk en hel dag før "lampa" lyste:)) Så i dag etter jobb fant jeg frem
påskeservietter, decoupagelim og en hvit pappbit:)
Pappbiten er sånn som ligger inni i en del fotorammer - og jeg gjemmer på
mye rart:) i tilfelle....

 

Skapet ble malt og pusset godt her og der:))
Tenkte å bruke den trekk opp tingen til knott, men synes den orginal
kroken i siden var bedre.........kansje jeg skifter mening;O)

Jeg har også klart å få det på veggen i kveld:)) Men hva jeg skal ha inni
aner jeg ikke:)) 
Det henger på veggen i spisestua.......og siden det er påskeserviett i det
ene glasset, så blir det kansje litt påsketing........å pynte spisebordet med når
den tid kommer:)
Bildene er bare tapet fast, og kan fort byttes ut:)

Nå blir det vel en rolig kveld videre hvis jeg ikke plutselig finner på
noe morsomt:))

HA EN FIN LØRDAGSKVELD!!!!

7 kommentarer:

Daisys home sa...

For en utrolig flott ide å la klokken få en sånn makeover. Den ble virkelig lekker.Tror jeg må en tur inn på stabburet i morgen å lete etter en gammel klokke som jeg tror skjuler seg der :))
Takk for en superduper ide, du er så utrolig kreativ.
Ha ei strålende fin helg. Her snøer vi snart inn og det stormer som værst.
Klem Sissel

mona.z sa...

Fantastisk forvandling! Sier meg helt enig med Daisys home: du er virkelig kreativ, klem:)

Solstrålå sa...

Ja,du Janne!!!!
Jeg er helt målløs over hva du kommer på!
Såååå stilig!
Har du flere timer i døgnet eller meg,hi,hi????
Goe klem fra Sol

Caroline sa...

Skal si du er kreativ og effektiv:)Klokken ble utrolig stilig,skikkelig shabby look;)Skiltene nedunder her var kjempefine,så greit å kunne lage de selv...Blir kjempebra på terassen med broen som bord,du har mange kreative ideer,så gøy....:)Ha en flott søndag!Klem Caroline

Bare Mio sa...

Wow, så lekkert det ble!
Helt enig med de andre her, du er så kreativ og effektiv!
Ha en fortsatt fin søndag.
Klem

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Janne.
Du er helt fantastisk flink og kreativ. Alt det du kommer på, kan tenke meg at hodet ditt neste løper løpsk innimellom av alle dine ideèr hehe..
Du er superflink.
Kjempeflott pynting i innlegget under:)
Ha en fin Søndags kveld.
Her blir det 6 sansen på tv norge og den nye serien som begynner etter det:)
Nyt kvelden.
Klemmer!

w sa...

Så flott det skapet ble:)

Ha en super duper mandag:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...