lørdag 5. mars 2011

Fra opptenning til tørking:))

 

I forige innlegg ble boksen med tennbriketter ny...............og mens jeg hodt
på med den..........kom jeg på at denne også kunne brukes til
oppbevaring av tørkerull - formen lignet jo, så egentlig sa det seg selv:))

 

Jeg rakk ikke ned på Skeidar for å kjøpe flere bokser (stenger kl 16)
så testet om det funket med den boksen jeg hadde laget:)
Jeg fikk dratt ut den rullen inni på tørkerullen og så er det bare å dra opp
fra midten:)

Og når det var gjort..........tenkte jeg at da må det kunne gå an å ha en slik
til toalettpapir:))

 

Måtte jo teste dette også:))
Her er det plass til 2 ruller, med reserven under:))
Fjernet papprullen innerst og drar ut papiret fra midten..........
Kan jo være koselig på et koselig bad/toalett - gjestetoalett........ litt arbeid er det
jo, men fy å morsomt da:o))

Ønsker alle som er innom en nydelig kveld!
- og tusen tusen takk for hyggelige kommentarer og hjertelig velkommen
til dere som vil følge meg videre - kjempekos!

Blogges snart igjen:o))

8 kommentarer:

Gry sin lille verden sa...

Så smart, den ble kjempefin. Morsomt med forskjellige bruksområder :)

Klem

Havfruen sa...

Kjempesmart:) Skjønner ikke hvordan du kommer på alt:)
Nyt helga, klemmer:)

Melody sa...

Dette kjære Janne er jo kanonflott med denne tørkerullideen og så nydeligt lagt til da ! ( men det er det jo med alt du lager ) Ser det for meg på kjøkkenet ditt og "noge nytt" på gjestetoalett var jo også ein flott ide. Superfin blogg har du. Masse hilsen fra Westlandsmelody

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig!!!!! Faktisk finere en baggene til Torky!!!! Klemz

Veronica sa...

Se der ja! Bare fantasien setter grenser og hos deg strekker den seg langt ;-)

Ha en fin fin kveld!!!

Veronica :-)

Miss Mette sa...

Hei Janne
Kjempesmart! Tusen takk for
tips... denne skal jeg lagre
i minnet til en gang senere.

Ønsker deg en fortsatt fin
kveld og helg...
Klem fra Mette

Bare Mio sa...

Så nydelig det ble!
Kjempesmart ide, takk for tipset.
Ønsker deg en nydelig søndag, nyt den og kos deg.
Klem

Tromsøjente på 39 sa...

Hei.
Så godt å høre at skuldrene er på lavt nivå! Det gledet :).

Det var utrolig hyggelig å lese kommentarene dine til genseren. At du vil gi en slik til barnebarnet, og at du vil at jeg skal lage den :).

Til 2-åring er det ikke rare strikket, men jeg har noen prosjekt som venter. Juli er ennå ett stykke unna, så det kan hende jeg rekker å lage en slik til deg. Tørr alikevel ikke å love helt sikkert, for armene er ikke helt tipp topp. Beste jeg kan svare er at vi kan se hva jeg klarer/rekker når jeg er kommet i mål på de arbeidene jeg har på vent :).

Kanskje Tovepia ville tatt ett slikt oppdrag? hun er en racer på pinnene :)

Tusen takk for tilliten at du vil jeg skal lage en slik!

Stor Klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...