tirsdag 1. mars 2011

Fra vinter til vår:)

 

1.Mars og i dag har vi deilig sol:))) Endelig - etter mange dager med snø, regn
og tett tåke, var det deilig å "se lyset" igjen:)

Jeg har skiftet ut mine vinterkrus med reinsdyr......
til et mer vårslig servise:)

 

Thea fra Skeidar:)
Synes dette var nydelig, og veldig vårslig.........Min hortensia er visst
også i ferd med å skifte til en mer vårgrønn farge:))

 

Nå gleder jeg meg bare til sola kan smelte vekk litt mer av snøen, sånn 
at jeg kan ut å sitte å kose meg i sola med kaffe og
interiørblader:))


Nesten helt blå himmel...........
Bilde er fra webkamera vårt, som jeg har lagt ut på den andre bloggen min:))

Nå skal vi bare "slenge" i oss noe mat, så reiser vi innover til Oslo.........
- og er plutselig tilbake igjen:))

Ha en fin dag dere også!

8 kommentarer:

w sa...

Så fint service:)

Her hos oss er det ikke så mye som tyder på vår enda. Håper den er like om hjørnet:)

Ha en flott dag videre:)

Klem
W

Bare Mio sa...

Nydelig service.
Her føler jeg våren er på veg, selv om solen glimrer med sitt fravær.
God tur til Oslo og lykke til!
Stor klem fra Mio

Fossestua sa...

Kjempefint service du har fått deg :) Lekker farge!
God tur til Oslo :)
Klem fra Lise

Ingunn sa...

Du tar så fine bilder !
Nydelig servise i en lekker farge.
Det er så mye lyseblått nå og jeg blir påvirket ;)

God tur til Oslo og masse lykke til!
Skal se om jeg får pakket og sendt gavene så fort som mulig nå som jeg
har fått alle adressene.
Det går litt treigt her i heimen for jeg er så trøtt!!!!
Stor klem fra Ingunn :)

Havfruen sa...

Lykke til i Oslo!!!!

Flotte bilder av et nydelig servise:)

Ja, enn den dagen vi kan nyte kaffen utendørs...ÅH...
Klemmer fra meg:)

Ellen - la bella vita sa...

Det er HELT i orden at du har award fri blogg. Og jeg skjønner deg veldig godt. :-) Det er ikke lett og velge ut. Tenker på å gjøre det samme som deg faktisk :-)

Ha en fortsatt fin dag!!

Klem Ellen

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Janne.
Jeg har ikke vært så mye på nett de siste dagene og lagt igjen kommentarer men jeg har sett innom deg:))
Du er fult opptatt med alle dine kreative sprell, for en energi!
Rammene ble superfine og likeså ble det i gangen med skapet:))
Du er helt RÅ dame!!!

Ønsker deg en fortsatt fin uke. Vi drar på hytta i morgen ettermiddag. Foreldrene mine har hytte på Risnes, 1 mil fra Knaben.
Det blir kos!

Klemmer fra meg:)

Gry sin lille verden sa...

Hærlig med vår-service :)

Har ei utfording til deg. Du finner den inne på bloggen min :)

Ha en fin kveld videre!

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...