torsdag 31. mars 2011

Fuglebad...

 

I dag har det plasket ned her i Kristiansand...skikkelig høstvær, så jeg har
holdt meg inne i formiddag.......Gikk på jobb i 16 tiden, men før
det rakk jeg akkurat å bli ferdig med et fuglebad:))

 

Og igjen - tar man hva man haver:))

 

Terracotta skålen ble sprayet med zinksprayen.......fant litt småstein og
"lånte" en stor rund stein fra blomsterbedet:)
Disse nydelige fuglene fikk jeg av en god nettvenn fra den andre "bloggen min"

Fuglene og den store steinen ble limt fast........

 

Fuglebadet er nå klar til bruk:))
Men kjenner jeg de rett, så venter de nok til sommer, sol og ikke minst varme:)

Fuglene "mine" har fått et cafèsett av meg:o)
På bordet har de et lite "lysthus" og en zinkbolle som blir fyllt opp med div.
godbiter:)

 

Fuglehjørnet mitt kan vi se fra stuen:)
Som sagt så har det plasket ned idag, så en dag det blir opphold
må jeg ut og ommøblere litt tror jeg:) Fuglebadet og "lysthuset" på bordet -
og maten på en av stolene.......Blir ikke mye mat de får nå fremover, men litt
brødsmuler og brødskalker til de litt større fuglene:o)
Har også et fuglebrett med tak (til høyre bak busken) som er spikret opp
2,5 meter over bakken.

Om fuglene ikke vil bruke fuglebadet sitt, så er det
en koselig pynt iallefall:)

Tusen takk for hyggelige kommentarer, og hjertelig velkommen til
nye følgere!!

Ha en fin kveld alle sammen!

2 kommentarer:

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Kjempekoselig fuglebad Janne og vist det da regner på Vågsbygd så fylles det jo med vann hehe..

Har du noen gang besøkt en butikk i Kristainsand som holder til i den gamle mølla..???
Husker ikke hva den heter men tror det var et amerikansk navn.
Så ut som de hadde en del kule ting.

Ha en riktig Fin helg min venn.
klemmer

Anette - Opalveien - sa...

Du er så kreativ!! Veldig kjekt å følge med på alle de gode ideene dine :-) Ligger en award til deg på bloggen min :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...