mandag 7. mars 2011

I all evighet........

 

Før helga fikk jeg kjøpt meg en evighetskalender.......her i Vågsbygd
på "Lille interiør og barneklær" som ligger i Amfi senteret.

 

Hadde egentlig ikke plass til den.........hi hi, men på morraen etter litt
tenking og flytting av noen bilder, kom den opp på kjøkkenveggen:)
Den er 33 x 55 cm, så krever sin plass - men det gjør jo alt egentlig som en
bare må ha:))

 

Dette vepsebolet har jeg hatt til pynt i ca 1 år, og skal prøve å ha det
"i all evighet" da jeg synes formen var så fin:))
(og ikke minst fargen)

Mannen fant det når han startet ombygging av garasjen, og fjernet halve
taket innvendig... Nå står det til pynt på et sølvfat:))

 

Tallerkenhylla er nesten tom for pynt nå:)) finner liksom ikke helt ut av det
og jeg er vel godt litt lei av alt det "gamle" stæsjet:))
Så enten må jeg ut på shopping........eller en tur i kjelleren og se om jeg finner
en eller to glemte ting...........

Men det fristet jo veldig med en shoppingstur da:))

Ha en nydelig ukestart! 

9 kommentarer:

Trude`s hverdag sa...

Så utrolig fin evighetskalender, en sånn en vil jeg også ha:-)Den passet jo perfekt inn hos deg :-) Klem

Janne sa...

Heisann
Skal si du har vært aktiv med blogging, laging og nye innkjøp!!Så fint det ble da du pyntet den boksen med tennbriketter - smart!!! Nydelig håndarbeidseske!! Evighetskalenderen var også knall fin.
Jeg har ikke fått innsattlert meg på utsiden med stoler enda, men dine bilder inspirerer veldig:-)) Kjempe fint!!

Klem
Flotte bilder!!
Ha en fortsatt fin dag:-))

My home is my Castle - by Kari sa...

Jeg vil og ut å shoppe, men prøver å vente til vi kommer inn i nytt hus ;) Jammen ikke lett å holde seg hehe..,
Den butikken har jeg enda ikke vært i, men neste gang jeg er der ute da skal jeg...
Så stilig med det vepsebolet :)

Klem,Kari

Hjertedamas blogg sa...

Holder på med "operasjon Vårspretten", dvs samtidig som jeg maler meg sakte og sikkert fremover, blir alt skrudd ned, vurdert og sortesert. Enten går det på dynga, på Fretex, frem i lyset eller ryddet inn i skapet. Målet er å frigi såpass med plass, at jeg kan kjøpe meg noe annet. Helst noe brukt, slitt og gammelt!!!! Jeg er i grunnen klar for å kaste mest mulig, slik at jeg få shoppa litt:DDD Klemz

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Janne.
Endelig fikk jeg tittet innom deg igjen og se alt jeg har gått glipp av:))
Mye flotte innlegg som det pleier å være her.
Genial den ideèn med å bruke boksen til tennbriketter til tørkerull, du er så kreativ!!!

Flotte tips om bøkene også, der skal jeg titte innom en tur. Kunne også tenkt med de:)) Takk for tipset.

Håper du har hatt en flott helg. Ser ut til at snøen er på retur hos deg og det er jo bra.

Ha en fin kveld Janne.
Klemmer herfra!

Havfruen sa...

En shoppingtur frister altid spør du meg:)))
Stilig kalender....så synes jeg vepsebolet var tøfft:)
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Fies notiser sa...

Man bare MÅ ha kalender - helst på kjøkkenet... Din er jo i tillegg bærre lækker :-)

Bare Mio sa...

Stilig kalender du har kjøpt.
Tøft med vepsebolet.
Ha en fin tirsdag.
Klem

Shabbylishious sa...

Hei Janne.
Jef fant bloggen din nå. Herlig blogg. Du har akkurat samme interesse ser som meg også. Interiør, foto og hage. Ja jeg er fullstendig hagegal.
Lekre bilder du viser. Jeg er mektig imponert over hva du viser av hagen din og hva du har utrettet. Legger meg som følger for her vil jeg gjerne følge med.
Hilsen Line-Cathrin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...