tirsdag 22. mars 2011

I går plukket jeg noen hvitveis........

 

........ i butikkhylla på Plantasjen:))
Synes de var så skjønne der de sto, at jeg måtte bare:o)
Nå er det vel ikke så lenge til en kan plukke litt utendørs.... så frem til da
får jeg ha glede av disse:)

 

I helga hadde vi Celina (barnebarnet vårt) på besøk........og etter middagen
var slukt, gjemte jeg på middagsglasset:))
Og i dag lagde jeg en vase til hvitveisene av det glasset.
Først så malte jeg det hvitt.........for servietten (decoupage) kommer bedre
frem med hvit bakgrund, så klippet jeg til servietten - smørte på decoupagelim
og rullet glasset over servietten:))
Til slutt litt blondebånd...........som jeg hamstret en del av på Stoff & Stil når
jeg først var på shoppingtur:))

 

På Plantasjen kjøpte jeg også en nydelig orkide.................
litt nytt må man jo ha:o))

Ellers i dag har vi ryddet på den ene terrassen, hagestua, vedskjulet og garasjen
så nå er tilhengeren full:)) og klar for en søppeltur.......

Jeg fikk rensket litt i det ene blomsterbedet ved inngangspartiet. I de andre
er det masse snø enda.......:(

 

Og da fjernet jeg en del eføy...........og tenkte at jeg skulle prøve meg
på å lage et fuglerede:))
Mannen fikk se det og mente det lignet på et kråkereir!!! Hmm, jeg er jo ikke
ferdig enda...........men han får kansje rett:))
Det er jo ikke verpetid (påske) enda, så jeg skal jobbe litt til med dette:)

Fikk kjøpt et par egg på Plantasjen.......og nå skal de males, så får jeg se hva 
det blir til av pynt........

Ha en fin kveld! 

7 kommentarer:

Tino sa...

Herlige, slike hvitveiser har jeg også. Herlig å skape litt vår inne imens vi venter på hvitveisen som kommer ute.
Ønsker deg en fin kveld!
Klem T

anne - moseplassen sa...

Nå skvatt jeg til. Hvitveis allerede!
*ler*
gleder meg til de atter er å se i skogbryn, men må vel vente en måned eller mer...

Kvistrede ja, der sier du noe. Tror jammen jeg skal se meg litt rundt ute sjøl jeg. Litt vårlig dekorasjon er ikke å forsmå :)

Hjertedamas blogg sa...

Reine våren hos dere!!! er tar det nok sin tid, selv om det er bart i bakken:DDDDD Men våren kommer nok, tenker jeg!!! Klemz

Trude`s hverdag sa...

Så delig med litt vår, selv om det enn så lenge er inne. Gleder meg til jeg kan begynne å rydde opp etter vinteren :-)Klem

w sa...

Nydelige blomster og vase:)

Ha en flott onsdag:)

W

Maren - Vår lille verden sa...

flott det var;D

Maren - Vår lille verden sa...

flott det var;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...