lørdag 5. mars 2011

Jeg tenner på..........

 

............briketter av og til:)

 

Og da er det jo koselig å pynte opp denne stygge boksen litt:))
Idèen fik jeg hos Lise med den flotte bloggen Fossestua.

Boksen med tennbriketter ble kjøpt på Skeidar Vågsbygd til kun 29,-:))

 

Jeg limte på en avlang tøyserviett - kjøpt på gjenbruksbutikken (10 kr for 4stk)
- så klippet jeg ut hjørnet på en serviett  og limte dette
på med decoupagelim.
- så en enkel sløyfe med litt hamptau.......... 

 

Nå står den ved ovnen og pynter og matcher vasen med en 
kirsebærgrein:))

 

Og kirsebærgreinen er et flott syn i dag:))
- med masse blomster.

Her i Kr.Sand har vi et nydelig vær med sol fra skyfri himmel.....
Ønsker dere alle en like nydelig dag!

1 kommentar:

Kristin sa...

Arti overskrift:)) Jeg begynte virkelig å lure jeg... He, he:) Jeg blir så
utrolig inspirert av din kreativitet og herlige blogg! Takk for titten♥

Ha en fortsatt herlig dag!

Klem Kristin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...