søndag 27. mars 2011

Kirsebær og syringreiner.......

 

Rolig søndag i heimen..........men litt småplukk har jeg fått gjort:)
Det første jeg "plukket" var et par greiner fra kirsebærtreet, som jeg tenkte
jeg skulle prøve å lage et hjerte av.......Ble ikke helt bra, men spurte
mannen når jeg var ferdig : Hva er dette??
Og han sier: Tja..hmm.........hjerte(?) hi hi, så da tenkte jeg OK:)) da pynter
jeg med det i kjøkkenhylla:)

 

Og nå som vi er på sommertid........har jeg fjernet alle "islyktene" mine:))
Dette sylteøyglasset lagde jeg til islykt før jul, men i dag ble det skyldt
i varmt vann og borte vekk var "isen" 
hvordan jeg lagde islykt kan du se HER..

 

I syltetøyglasset har jeg plukket inn litt syringreiner i håp om at det skal
komme litt blomster:))
Har aldri tenkt at dette kan gå an, men ble inspirert av Trømsøjenta med
bloggen Gleder & Alvor som har fått sine i blomst nå:))

 

Så nå krysser jeg det som kan krysses:)) 
Hadde vært skikkelig moro å fått til dette, men uansett så synes jeg
tørre kvister pynter fint det også;o))

Ellers så begynte dagen med snø her.....så regn..........og så kom sola:))
Jeg har laget et nytt kvistrede til påskeeggene og dillet litt ute ved
ingangspartiet........det skal dere få se en annen dag om dere vil(?)

Ha en flott ny uke alle sammen!!! 

4 kommentarer:

Villa Bjørkhaug sa...

Det blei kjempe vakkert!
Tenkte eg skulle til å rydde litt på syrinbusken vår, og nå fekk eg jo ein god ide kva eg kan bruke greinene til;)

Legger meg til som følger
Klem

Tromsøjente på 39 sa...

Åh, så koselig at du også prøver. Det går helt sikkert bra siden jeg klarte det. Eneste jeg har gjort er å bytte vann noen ganger. De dufter kjempegodt :).

Kirsebærgrenene var kjempefine i hjerte. Er så enig at grenene i seg selv pynter godt opp.

Må du ha en fin ukestart og en stor klem på veien :)

Fru.Underberget sa...

Koselige bilder! Jeg tror jeg også må ta inn noen syringrener:-)
Ha en fin dag!

Minmill sa...

Hei på deg Janne. Jeg har enda til gode og ta en titt i deres hage. Det ser iallefall koselig ut og det må jo være en oase bak huset deres. Jo, vi er heldige som kan komme til med gravemaskin, men vi har jo ødelagt en del på veien ned i hagen. Men nå bygger vi opp fra nederst til øverst. Jeg håper inderlig vi får det fint til. Hageanlegg er ikke akkurat min spesialitet. Men jeg kan jo kanskje spør deg om råd??? :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...