søndag 20. mars 2011

Litt nytt på badet.....

 

Holdt på å si "nå er det lenge siden jeg har blogget" hi hi, men det er jo ikke 
det, bare det at det føles sånn:)
Har prioitert den andre siden min siden sist..........med sortering og
redigering av bilder......... Nå ble jeg møkka lei av å glo på gamle bilder, så i kveldinga
tok jeg meg en liten fotorunde her i heimen:))

Nytt baderomsett er kommet i hus:)
- kjøpt på Skeidar.

 

" Bath" skiltet og hjertet er fra Lille interiør og barneklær.
Hårspennene til Celina ligger å pynter opp i såpeskålen:)) iallefall til i morra..
Celina overnatter her for første gang i dag.......og nå sover hun i sin beste søvn:))
Det gikk helt smertefritt ved leggetid:)) det kom ikke et lite grynt en gang:)

 

Ny plante er også kommet i hus.....nydelige farger fra hvitt til rosa i samme plante:)
Hjerte er fra Lille interiør:)) Jeg kunne ha gått beserk i den butikken..........:o)

I dag har vi hatt skikkelig vår her i Kr.Sand, og snøen smelter og smelter:))
men på skyggesidene ligger det fremdeles mye........men det
går den rette veien:))

Ha en fin søndag!
 

8 kommentarer:

Bare Mio sa...

Nydelige bilder som alltid hos deg.
Lekkert baderomssett du har kjøpt.
Så kos med overnattingsbesøk av en liten prinsesse.
Ha en fin søndag.
Klem fra Mio

JannePanne sa...

Det var kjempefint baderomssett! Vi holder på med å pusse opp et nytt bad opp, så gleeeder meg til å kjøpe inn og stæsje opp:))

Ha en strålende søndag!

Janne:)

Tromsøjente på 39 sa...

Så flott bildene dine var! Artig at lillemor er på overnatting. Alltid litt spennende det med leggetiden i slike anledninger :).

Ha en fin søndag :)

Solstrålå sa...

Herlige bilder,flotte collager.
Ønsker deg en deilig helg!
Jeg skal male gjestetoalettet!
Så det blir ikke å holde hviledagen hellig i dag :-)
Goe varme klem fra Sol

Ingunn sa...

Hei Janne.
Så nydelige bilder.
Herlige rosafarger og nydelige ting.
Aller mest nydelig er jo lille , søte Celina , da.
Ha en koselig dag.
Klem fra Ingunn :)

Caroline sa...

Heisann...For en flott blogg du har,med utrolig mange bra ideer og nydelige bilder...Legger meg til som følger å gleder meg til å følge deg videre;)Høres også ut som om du har noen hageprosjekter på gang,så spennende!!!kommer tilbake for inspirasjon:)Ha en flott søndag...Klem Caroline

Havfruen sa...

Nydelige Celina:))
STilig badromssett, artig med nytt på badet også.
Gøy med barnebarn på overnatting, håper det gikk bra:)
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Maren sa...

Så flotte bilder;D
og takk for tipsene om bøkene, de er å bestilt;)
Første gang eg er her inne, mne har lagt meg til som følger:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...