tirsdag 29. mars 2011

Min selvkomponerte hylle er på plass:))

 

Det tok si tid.....................

Jeg ble ferdig sent i gårkveld for å bestemme meg for hva jeg skulle ha i vindusrutene.
Det ble bilder, men "normale" bilder tatt av meg:)
Og i dag på morraen skulle jeg printe ut, men......................ledningen fra MIN
printer som skal inn i MIN data var borte vekk... /%=&% grrrrrrrrr, jeg ringer
mannen..... bla bla bla, shit...han visste ingenting.
Men når sønnen våknet laaaaangt ut på dag, sier han at han lånte den til
sin nye Ipad printer......

 

Og når ledningen var på plass, var det ikke lenge å printe ut:)
Synes disse bildene passet godt til hylla og badet... Har ikke fått dillet så mye enda
hehe, sånt kan ta litt tid:o)

 

Bak glasset til høyre er det et svanepar som har fått plass..........og fine
runde steiner fra stranden pynter på hylla:))
Svaneparet knipset jeg i fjor sommer nede ved sjøen her i Vågsbyygd...

 

Dette hjerte som egentlig er rødt har hengt på utedoen på gården der min
mor vokste opp i Åseral.
Jeg fikk det av min onkel da vi bygde hytte, så nå henger det på
baderomsdøren på hytta vår:))

Bilde med tekst..er fra ca 1950 og det er fra min mor si håndskreven sangbok.
Og ved siden av et bilde av en hvit hortensia:)

Nå er det påskeegg laging neste............lærte i dag og lage
blonderosett:))) og den ble fin:o))

Ha en fin kveld alle sammen! 

14 kommentarer:

w sa...

Fy søren så flott den hylla ble:) Du er veldig kreativ:)

Ha en flott kveld:)

W

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

ja den ble skikkeli nais!

Ingunn sa...

Kjempeflott !
Du tar jo så nydelige bilder også:)

Ha en fin kveld.
KLem :)

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig hylle og nydelige bilder i rammene!!! klemz

carina sa...

Så fin hylla ble!:)
Flink du er!

Auroras hjem... sa...

Kjempe flott hylle, og bildene passet kjempe godt :) Klem Merete

Gøril sa...

WOW! Så lekker denne var. Utrolig kreativt...

Mitt Landliv sa...

Kjempefin hylle, må si det var kreativt med bildene!

Nanne sa...

Så fin den ble, morsomt med et møbel som er så personlig....

Caroline sa...

Hylla ble kjempefin med bilder som du har tatt,flink du er:)Klem Caroline

Daisys home sa...

Du er bare såå kreativ og flink.En utrolig spesiell og flott hylle, som garantert ingen andre har maken til.
Klem Sissel

Anne sa...

Hylla ble jo bare helt super!
Så gøy med noe som ingen andre har!
Koselig med bildene i.
Klem Anne

"En Vintage Drøm" sa...

Stilig! den ble kjempefin!
Klem fra Gunn

Bare Mio sa...

Kjempeflott hylle du har laget, så stilig!
Nydelige bilder du har i den.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...