onsdag 9. mars 2011

Minidrivhus av fotorammer:))

 

Dette er noe jeg egentlig begynte på i fjor..............men hadde ikke alle
ingrediensene da - vinkler,hengsler og små skruer...så det ble lagt på hylla.

I dag tenkte jeg at jeg skulle bli ferdig.........har fremdeles ikke fått i hus
ingrediensene:)) men man tar hva man har:)) og da blir det som det blir:))

 

Alt er stiftet sammen, og møne i taket er limt.......og hengsler for å
kunne lukke det opp:)
Har også brukt rammer i midten for å stive det av:) og da ble det et rom for
nye frøpakker og et rom til dvd filmer - som inneholder tips til roser,stauder
og grønnsakshagen:)

 

Dette ble jo en "prototype" så kansje jeg forsøker igjen med riktige ingredienser:)
og kansje rammer i forskjellige størrelser......
Har noe plexiglass liggende til å tette åpningene som måtte bli...:))

 

Blir neste vellykket så skal det ha en omgang med zinksprayen:))
Nå har jeg plassert dette på sjenken på soverommet........og tror jeg vil "innrede"
en såstasjon her.....siden jeg har to vinduer og nok med lys:)
- for se hva jeg finner ut av:))

Ha en fin dag/kveld dere!
Her blir det besøk av barn og barnebarn:))

5 kommentarer:

Tromsøjente på 39 sa...

Det var lurt! Slikt trenger jeg. Denne ideen skal jeg se om jeg får nyttet meg av.

Tydelig at du er begynt å tenke på hage, og jeg er helt med! Nå skal jeg gjøre alt du gjør hehe. Takk for tips :)

Stor klem

Ingunn sa...

Du er ikke sann !!!
Jeg må bare le her jeg sitter. Noe så stilig .
Kunne til og med jeg få til å lage , men idèen ? Nope ;)
KLem :)

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Jaja..hva sier man til dette da..
Utrolig oppfinsomt av deg, det ble jo kult.
Hva skal du drive frem oppi der..
Blir gøy og se=))
Ha en fin kveld Janne.
Klemmer herfra!

Laila sa...

Kjempe god ide! Jeg har tenkt på det en stund nå at jeg ville hatt ett søtt lite drivhus inne, som jeg kunne sette tomatene i å sånn, og den ideen her var jo midt i blinken!!! Har du lyst å sende meg litt info om hvordan rammer du har brukt, og alt du må ha rett å slett for å lage den?! Denne ideen var genial:-) Du ser om du gidder...;) Men kjempe fin var den hvertfall:)

Gry sa...

Kjempe flott drivhus! Å for en ide. Kan være jeg må låne den ideen. Så lekkert!!
Ellers har du en flott blogg og jeg legger meg til som følger. Gleder meg til å følge deg videre:-)

Klem Gry:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...