søndag 6. mars 2011

Mitt "syskrin":)

 

Ja, så nusselig som dette var så måtte jeg jo bare kjøpe det:)
Og prisen var satt ned fra 159,- tror jeg..:)
Pyntetingene i lokket fulgte med:))

 

Men det inneholder ikke så mye nål og tråd:)) 
.......men alt fra frimerker, kors og knotter:) som jeg fort får bruk for.
Har det stående på kjøkkenhylla - innen rekkevidde i tilfelle ting skulle komme 
brått på:))

Kjøpte 6 nye knotter her om dagen........og i kveld fikk jeg somlet meg til
å få de på plass:) - fikk visst 2 for mye hi hi...........

 

Kjøpte de på Skeidar, og de kostet bare 19 kr!! 
De hadde fått inn mange nydelige knotter i glass i rosa, lyseblå, sorte m.m.

 

Måtte forte meg å ta bilde før jeg glemte det, så her er bare den ene
knotten kommet inn:)
Skapet kjøpte jeg i høst på gjenbruksbutikken til 180 kr, og det var da
i mahogny......Nå er det hvitt og fint:)) Men tror jeg skal ta 
å "slite" det ut litt her og der :o) 

Vel, så fikk jeg gjort litt fornuftig i kveld også:))

Ønsker alle en fin ny uke!

4 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Så flotte knotter!! Viste ikke at Skeidar hadde knotter......bKlemz

Bare Mio sa...

Stilig skrin du har kjøpt.
Likte veldig godt skapet og knottene.
Ser ut til du har hatt en herlig søndag i solen.
Ha en fin ukestart.
Klem

w sa...

Så fint skrin du har kjøpt deg:)

Ha en flott dag:)
W

Veronica sa...

Takk for tipset, jeg er forsatt på knotte jakt til sjenken min, så nå skal jeg ta meg en tur på Skeidar, kanskje de ligger der og venter på meg! Så skikkelig koselig ut med påskestemning ute! Gleder meg til påske, det er en av favoritthøytiden mine!!

Klems

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...