fredag 4. mars 2011

Nydelig pakke i pakke:))

 

Og inni den nydelige pakka lå det de lekreste kjøkkenhåndklær, nydelig
hjerte.........
 

Kjempekoselig kort med bling bling:)
Dette vant jeg på give away hos Ingunn med bloggen hverdagsperler, og så
hadde hun lagt med en nydelig pk. servietter:))

Selve innpakningen var superflott, men jeg ble så ivrig etter
å åpne at jeg glemte å ta bilde........
Men jeg har spart på både papir, bånd og frimerke:)) så Ingunn blir nok nevnt
en gang.... i et kreativt innslag her på bloggen:o))

 

TUSEN TUSEN TAKK INGUNN!!
Du har et hjerte av gull min venn:) Stooor klem til deg!

5 kommentarer:

Fru R. sa...

Heia
Så heldige vi er, flott gave du og har fått!
Ja Ingunn er ei flott dame, håper å treffe henne og, hun bor like i nærheten fra der vi har hytte.
Ha en fortsatt fin fredagskveld.
Klem:)

Bare Mio sa...

Hei Janne,
Gratulerer med nydelig gave!
Ønsker deg en fortsatt fin fredagskveld.
Klem

Ingunn sa...

Så kjekt at du likte gaven og så flotte bilder du har fått ut av den :)
Og tusen takk for fine ord ♥
Jeg blir helt rørt.
Stor klem :)

Tromsøjente på 39 sa...

Gratulere med gave, koselig innhold. Imponert av bildekvaliteten din.. igjen :).

Håper skulderene er på lavt nivå og at alt har gått bra denne uke.

Stor klem :)

Daisys home sa...

Gratulerer med skjønn gave.
Ønsker deg ei kjempefin helg :)
Klem
sissel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...