tirsdag 8. mars 2011

Nyskjerrigheten tok overhånd:))

 

:) Ja, for i forige innlegg ville jeg jo vente til våren med
å lage bur til blomstene.
Men jeg ble nyskjerrig på om det var så enkelt som jeg ville ha det til:))
- og joda, det var superenkelt!

Jeg tenkte å spraye en middagstallerken som jeg hadde til overs i zink:))
men på vei til "sprayestudio" møtte jeg på et "sølvfat" fra Kid som jeg brukte
i steden:))

 

Tenkte at påskeliljene ville passe inni her..........men, stakkars - det ble
litt trangt....

 

Men ellers var det enkelt å lage dette buret:)
- mens fatet lå til tørk (15 min) "sydde" jeg sammen endene med ståltråd:)
- og snurpet det sammen i toppen med litt hamp.......

 

Prøvde med en liten (kunstig) plante.........men, jeg må visst ut på shopping
for å finne den perfekte størrelsen:))

"redet " er fra noe av pynten på pakka jeg fikk fra Ingunn, da jeg vant
en give-away:)) - skal prøve i morra å utvikle det litt til - om jeg finner noen
bøyelige kvister;o)

Zinksprayen kjøpte jeg denne gang på Biltema:) og den var myyyyye billigere
enn på Europris (50 kr. billigere) og ellers akkurat lik i farge:)
litt vanskelig å se fargen på bilde, men det ble ekte  zink farge...

Håper dere alle har hatt en superflott dag!

5 kommentarer:

Gry sin lille verden sa...

Så flott det ble :) Spennnende og kreativt :)

Klem

Tromsøjente på 39 sa...

DU og du så stilig det her var! Både buret og skålen du lagde i forrige innlegg. Skikkelig dekorativt :). Skal legge det på minnet!.

Takk forresten. Kommentaren din varmet skikkelig idag. Klem :)

Ingunn sa...

Fantastisk , Janne.
Du er virkelig helt rå !
Alle idèene og at du får realisert dem :)
Du er en stor inspirasjonskilde og humørspreder.
En må jo bare bli i godt humør av innleggene dine.
Gladklem fra Ingunn :)

Manne's hverdag sa...

WOOOW - SÅÅÅ FINT!!!

Og den kurven i innlegget nedenfor var også superfin!!!

Så flink du er!!!

Ha en flott uke!!!

Hilsen
Marianne

PS!!! TUSEN TAKK FOR KOSELIG KOMMENTAR!!! :)

Tove `blogg verden sa...

wow så spennende prosjekter du holder på med : ) Aldri sett slike før!! Nydelig ble det- både kurven og buret!!
Klem Tove

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...