onsdag 2. mars 2011

On the road again........

 

KRISTIANSAND

Nå er vi tilbake etter et helt døgn i Oslo hi hi:)) - Deilig...:o)
Vi reiste innover i går ettermiddag, i nydelig vær og  masse sol i ryggen:)
Alle bildene er tatt i fart, alt i fra 70 - 100 km/t:))

 

LILLESAND

Da den nye E18 åpnet i 2009 ble det satt opp litt pynt:))
- en kråkebolle og ei sjøstjerne.........og her suser vi forbi i 100:)
Om kvelden lyser de opp - kråkebolla i en blå-fiolett farge og sjøstjerna i gul-rød farge.

 

AUSTRE MOLAND KIRKE

Nydelig kirke som ligger flott til langs E18 - spes. i kveldsol:))

 

Mange sjarmerende bygninger................men ikke lett å fange de alle
- i kamera:)) eller i fart rettere sagt:)

 

Sjarmerende tunnel på Østerholtheia - Aust Agder.

 

BREVIK

Bilde er tatt fra Grenlandsbrua mot Breviksbrua.
Etter dette begynte det å bli mørkt..........så resten av bildene er tatt i dag.

 

RADIUMHOSPITALET

Her kommer vi fra Rikshospitalet og har satt kursen hjemover:))
Dagen startet kl 10 på Radium med røntgen,lege, blodprøver og ny lege...så røntgen
på Riksen......
Alt vi rakk å få svar på var superduper flott:))
og sønnen er friskmeldt for nye 3 mnd:) 

 

En fargeglad bygning litt utenfor Oslo:) i en ellers så "grå tilværelse"

 

Det var tett tåke da vi våknet i Oslo........og den lå tykk nesten hele veien til Kr.Sand.
Enkelte hus dukket plutselig frem fra tåka:))

 

RISØR

Her er det et bittelite hull i tåka gitt:)))
Men over Østerholtheia og Brokelandsheia var det blå himmel.........og med
våt asfalt var det rett å slett grusomt med denne sola..:))
Men det varte ikke lenge før tåka lå tett igjen og tettere ble det 
jo nærmere sør vi kom. 

 

" Home sweet Home"

 

ENGLEGÅRD - (en liten flik av himmelen) som det står på hjemmesiden deres:)

Jeg synes det var en tøff idè med tapet uten på huset, på hver side 
av døren:))
Gjestehuset ligger langs E18 i Tvedestrand kommune.

 

Ble lite med interiør bilder...........
Men en liten idè som denne over kan jeg kansje få brukt for her hjemme:))

Ble litt mange bilder, men skitt la gå:))
Og nå skal jeg ha meg en rusletur rundt her i blogglandia - lenge siden:))

Ha en fin kveld! 

5 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Godt å høre at alt er bra. Men det høres veldig psykisk slitsomt ut å skulle leve slik, tre og tre måneder. Det må nesten være som å være Manisk Depressiv. En masse opp og nedturer. Fine bilder, forresten!!!!! klemz

Ingunn sa...

So far so good :)
Ja , det må være slitsomt , men kanskje etter en viss tid med friskmeldinger så slipper han å ta så hyppige prøver , eller ?
Men det var noen nydelige bilder. Koste meg på turen , jeg.
Har hatt begge brødrene mine boende i Froland og min far bor i Tovdal, så det har blitt noen turer, men jeg ser det er en stund siden nå...
Ha det bra , så lenge.
Klem fra Ingunn :)

w sa...

Så flott å høre det om sønnen din:))

Og flotte bilder:)

Ha en flott dag.

W

Havfruen sa...

Herlige nyheter:)))

Flotte bilder fra turen men ble du ikke bilsyk? Jeg har selv sittet med kamera på bilturer...og jeg ble kvalm, hehe:)

Ha en fin torsdag, klem fra meg:)

Anonym sa...

Hello there! Would you mind if I share your
blog with my myspace group? There's a lot of people that I think would really enjoy your content. Please let me know. Cheers

Here is my webpage - hand pole saw prunner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...