søndag 6. mars 2011

Påskestemning................

 

I dag har vi hatt et vidunderlig vær her i Kristiansand...........og jeg har
"slikket" sol:o))

 

Kost meg med kaffe og appelsiner på skiva, med masse sukker på:))
Første dag i go`stolen........I går skuffet jeg bort all snøen ved døra i håp 
om at solen skulle skinne like mye i dag.......

 

Pyntet bordet med påskeliljer..........

 

..........og bare koste meg i gyngestolen.........
Dette er et deilig og lunt hjørne når solen begynner å stikke frem...
Men den er fremdeles så lav, så jeg fikk sitte i solen i ca 1 time.
Gikk inn på akkurat samme tid som Petter Northug kom i mål:o))
 

Nå har jeg pakket sammen for i dag:)..............og er klar for å kose meg
inne med en deilig middag:) av indrefille og bernaise.........med båtpoteter:)

Gyngestolen som er av plast kjøpte jeg i fjor på Skeidar........
- hi hi, når jeg ser nøye etter på bilde, så er alt kjøpt på Skeidar:))
bortsett fra interiørbladet og påskeliljen..........og høygaffelen på veggen som
jeg fant i kjelleren:)

Da får dere alle ha en nydelig kveld! 

9 kommentarer:

Nanne sa...

I dag har det vært fantastisk her også, gikk en lang tur med hunden i sola. Tenk hvilken vidunderlig tid vi har i møte.....
Nydelige bilder.

Tromsøjente på 39 sa...

Åh, så koselige bilder :). Kan tenke meg det var en deeeilig time!

Klem :)

Hjertedamas blogg sa...

Så koselig krok!!! Jeg blir nok nødt til å lage en kosekrok her også:DDDDD Klemz

Marianne Dragon Waagan sa...

Oi oi oi...så deilig det ser ut, og så heldig dere er med været:) Så herlig at man vet å kose seg og utnytte solgløttene når de kommer. Gleeeder meg til våren enda mer nå:) Ḧer i Namsos er det snø, snø og atter snø....vinteren vil liksom ingen ende ta.

Ønsker deg en flott søndagskveld:)
Klem Marianne

Hespe sa...

Åh, dette var virkelig skjønne bilder!!! Så utrolig deilig å kunne sette seg ut og nyte vårsolen i sånne omgivelser :o)

Kos deg videre i søndagskvelden!

Klem fra Hildegunn

Life sa...

så deilig ut:) påskeliljer er flotte blomster;)
Ha en fin søndag

Havfruen sa...

Å himalaya..det så godt ut...her er det vinter og piggskoføre igjen...
Middagen hørtes herlig ut:)) Selv om jeg har fått kvoten min med mat i dag....
Nyt kvelden, klem fra meg:)

http://www.ninasskatter.com/ sa...

Koselig blogg:) Kommer gjerne innom deg igjen.Legger meg inn som følger.Hilsen Nina (som også er fra Kr.sand)

Ingunn sa...

Så deilig det så ut i solveggen din også :)
Her har jeg også nytt sola i "kroken" min.
Ser ut som vi har hatt det omtrent likt , ja .
Herlig !
Stor klem fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...