mandag 28. mars 2011

Plankebiter og skapdør blir til ny baderomshylle:)

 

Her er altså plankebitene som snart blir forvandlet til ei hylle:))
Den ene fant jeg under verandaen og den andre fant mannen i snekkerboden...
Jo styggere jo bedre tenkte jeg, men siden skapdøra var hvit, så ble disse også malt.

 

Mannen skrudde de fast, mens jeg var på knaggejakt:))
Fant 4 knotter som jeg hadde byttet ut fra en sjenk i spisestua.......og de
så jo brukbare ut - etter en omgang med zinksprayen:))

 

Skapdøra ble skrudd fast ved hjelp av 3 vinkler.......
Hylla skal henge såpass høyt at disse vil ikke vises. Først tenkte jeg å sette inn
speilfliser i glasset, men fant ut at det var lite poeng i det, så det blir
enten gamle aviser eller bilder.....
Hylla er 124 cm lang, så blir god plass til litt dill dall:))

 

Her prøver jeg avisene:))
De er fra mars 1948 og 1953........så mye morsomt lesestoff om en skulle
oppholde seg en stund på badet:o)
Men, det finnes så mange fine gamle vintage bilder også
..........så jeg må bruke kvelden til å tenke....
Men jeg tror jeg går får avisene, fordi jeg brukte vintage bilder på den andre
skapdøra som jeg har hengt i stua:)
Det kan du se HER om du vil...... 

Jeg var også en rask tur på Kid i dag og fikk shoppet nostalgiske hjerter som
jeg skal henge på hylla:)

Nå vil jeg inn i stua å bli ferdig før tv`n  roper...... 
Synes Farmen er litt morsomt:))

Ha en fin kveld alle sammen og hjertelig velkommen til nye følgere! 

10 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig hylle!!!! Får du lyst på litt rot og rør i hylla di, så kan du jo feste fast hønsenetting, og bruke små klyper til å henge opp kort, bilder og sånt. Klemz

"En Vintage Drøm" sa...

Hei.. veldig flott hylle dere laget, god ide! Du har en fin blogg, med masse gode DIY prosjekter.. skal bli kjekt å følge med.. :)
Hilsen Gunn

Lillekatt sa...

Så fin den ble!! Kreativt!

w sa...

Kjempe fin hylle:)

W

JannePanne sa...

Så stilig da! Utrolig kult, kanskje jeg må gjøre det samme! :))

Tips fra meg også: tavlemaling på glassene? Noen av de? vet ikke om den fungerer på glass da, men...kan jo høre! :) Men kult med aviser! Liker det godt selv, har masse av gamle aviser i kjelleren som vi har tatt vare på. Fant det i husveggen! hehe:) Inn i ramme med de, men det blir neste prosjekt....;)

Tromsøjente på 39 sa...

Så stilig! Kjempelurt å bruke vindusdør og pynte bak! Likte avisene veldig godt, men venter spent på hva du ender på, for du overrasker i det uendelige :)

Klem :)

anne - moseplassen sa...

så fin liten hylle :)
Kjekt å lage slikt bare av ting man allerede har!

Fru.Underberget sa...

SÅ flink du er! Dette var veldig fint!! Så lurt å sette de sammen slikt, med den døra ble det jo helt topp! Blr nok kjempefint når den kommer opp på veggen:-)

Caroline sa...

Jeg blir helt imponert av alt du og mannen får til!!!Denne hylla ble utrolig fin,måtte se hva du hadde brukt den andre døra til,den ble jo og superfiiin etter at du malte og satte inn nostalgiske bilder i den:)Ha en videre kreativ uke!Klem Caroline

Ingunn sa...

Du imponerer igjen.
Helt fantastisk hva du får ut av gamle planker og saker og ting
(med litt hjelp). Hylla ble flott og jeg tviler ikke på at det snart kommer litt "dill" på den ;)
KLem fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...