torsdag 31. mars 2011

Siste dag i mars:)))

 

JIPPI!! I morgen er det 1.april og faren for at det skal komme mer
snø blir mindre og mindre:))
Viljen til å være ute og rydde, pynte eller grave i hagen er der, men vi har hatt
en iskald vind de siste dager, så det har blitt lite med det.

 

Blir litt smådilling ved ytterdøren.........Fant frem en hane:)) som passer
på eggene - likestilling her:))
Har også fått på plass trekassen jeg lagde i høst av gamle 
plankebiter fra ei verandakasse:)) 
Zinkkannen fikk jeg med fra Plantasjen - siden det var 70% på den:))

 

Det blir stadig flere ting som dukker opp etter vinteren......bl.a. denne
hvite blomsterpotta som lå under noe skrot i hagestua:))

 

Flere påskeliljer er kjøpt inn, og skiltet er kjøpt på Skeidar.....

 

Deilig med litt farger i en ellers "grå tilværelse":))
Bildene over er fra i går og dagen før........i dag er det regn og skikkelig
høstvær:(

Nede i hagen ligger det fremdeles en liten klatt med snø......og på andre
siden av huset har krokusen begynt å blomstre, og i går oppdaget jeg at irisene
er kommet opp 4 cm av jorden :))

GLEDER MEG SÅÅÅÅ TIL ALL BLOMSTRING:))

8 kommentarer:

w sa...

Jeg klør i fingrene etter å få gjort litt ute nå:) I dag snør det i Vestfold, men den smelter fort:)

Ønsker deg en super torsdag:)

W

JannePanne sa...

Hei!

Her snør det...og lysten på å gjøre noe UTE dabba litt av i dag, kjenner jeg...:) Koselig uteplass du har:))

Hjertedamas blogg sa...

Koz deg, du!!! For her daler snøen ned i skjul. Håper det er årets siste krampetrekning:DDDDD Har i grunnen ikke begynt å tenke på hage og sånn. Må bli kvitt snøen først!!!!! Og det eneste som gjemmer seg under snøen her er gamle bildekk, verktøy, tomflasker og annet d....:((((((( Klemz

Furulunden sa...

Siste krampetrekning med snø her i Fredrikstad idag. Får kose meg med å prikle noen urter tror jeg:) Så koselige bilder hos deg idag så jeg deler dem på facebook. Dit kommer du via min blogg:)

Fru Ask Wilhelmsen sa...

Så flott du har det ved inngangen din:) Her i Akershus er det også dårlig vær i dag. Jeg legger meg til som følger av bloggen din og gleder meg til nye innlegg som kan inspirere. Ha en fin dag:)

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Janne.
Jeg ser at du er godt i gang med utepynting. Veldig koselig hos deg. Likte så godt den netting saken du har laget og pyntingen med eggene.
Du er kjempedyktig!

Været skifter mye om dagene. I natt kom det bittelitt snø hos oss men nå har det nesten regnet bort igjen:)
Fuglene synger så de er glade uansett:)

Tenk det at Mars mnd også er over nå, tiden flyr.
Vi må bare henge med i svingene!!!

Nydelig dekorerte egg i innlegget under. Du er en tusen kunstner hehe!

Ønsker deg en flott Torsdag videre.

Klemmer fra Mona

Fies notiser sa...

Så fint og påskete :-D
Jeg er også litt hagete i dag - det førte meg helt til TROMSØ - tro det eller ei!
Fortsatt fin site-dag-i-mars-dag

Ingunn sa...

Så koselig du har pyntet.
Å , så herlig med de blå og gule blomstene sammen . Sol og blå himmel, velkommen !
Klem fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...