lørdag 12. mars 2011

" små gleder i hverdagen"

 

I dag da jeg kom hjem fra jobb lå det en pakke 
til meg på kjøkkenbenken:))

 

Mannen hadde vært på Biltema... og i samme slengen tenkte
han på meg:))

 

Og jeg ble overrasket og kjempeglad:))
Det er disse gavene jeg setter mest pris på, som dukker opp på
de helt vanlige dagene, og ikke på de dagene da det reklameres over alt
om "husk å kjøpe gave til morsdagen - valentine" eller bursdag gjerne -
da blir det mer som "tvang"......

 

Nå har jeg funnet en liten nusselig boks til denne lille nusselige oppladbare
minidrillen.........:))
Han skjønte nok hintet da jeg var i gang å lage drivhus av fotorammene...
og jeg kremtet litt noe om at jeg skulle hatt min egen lille minidrill:)) sånn at
jeg slapp å låne han sin til å skru med:))
for min drill brukte jeg jo til å bore hull med........

Og alle de delene som fulgte med av både bits og bor:)
Lykkelig dag i heimen og på jobb i dag....for der kjøpte jeg noe til meg selv:))
- skal vise en annen dag:o))
Ha en fortsatt fin helg alle som er innom!

3 kommentarer:

Ingunn sa...

Så herlig.
Helt enig med deg.
Det er disse gavene som gleder mest !
Jeg har også fått min egen , lille drill og jeg bruker den !!!
Nå er det natt. I morgen er det avsted å hente tolvåringen som har vært på vinterferie...
Godnattklem :)

Hjertedamas blogg sa...

Ikke dum, den der!!!! Jeg må nok innrømme at jeg kan telle på en hånd de gavene Gubben har kjøpt til meg i løpet av de 28 årene vi har vært gift,- inkl bursdag- og julepresanger, he-he. Men så var det alle de små tingene ellers i hverdagen da, de som jeg kan kanskje ofte glemmer. Sånn som feks når han finner et eller annet, og tenker "Ah, den vil Grethe sikkert ha!". Klemz i natten, mens "Mini" fyller opp tanken :DDD

Nanne sa...

Gratulere, den er super kjekk.... Jeg fikk en slik av den ene sønnen til jul. Var vel for å gjøre mor litt mer uavhengig. Den funker veldig bra til små ting.....som dine små drivhus..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...