søndag 20. mars 2011

Solstråla vår:))

 

En helg med latter og mye kos er over............
Vi har passet barnebarnet på 20 mnd for første gang:) og jeg kjenner jeg
er litt lemster i lattermusklene:))
Vi var veldig " engstelige" for at dette ikke ville gå, og at vi måtte kjøre henne
hjem midt på natta... (overnattingen var bare en "prøve") Senere i sommer
MÅ vi ha henne på overnatting.

Lørdagskvelden startet med et kinderegg:)
Det morsomste var å pakke det ut, for så å stikke fingeren inn å få fanget
innholdet - lite sjokoladespising hi hi:)
Etterpå var det hjemmelaget pizza og den falt i smak..........
Kl. 21 var det leggetid........med 3 kosefiller og bamse, og så zzzzzzzzzzzz......

 

Kl. 06.30 i dag var det opp med samme gode humør:)
Lek og latter og som hun prater hi hi.........hun sa mye hæ, hæ, hæ for
så å prøve å gjenta det:o)
Vi har kost oss masse med lille solstråla vår, men kattene var litt skeptisk
til henne, og holdt seg hos okkèeel (onkel) :-))
Hun ropte av og til opp til han " okkèeel bebiii" som betyr:
onkel, er kattene hos deg?:o))

 

Smokken ble liggende på stuebordet........bortsett fra på natta og i dag
da hun hadde middagsluren sin på 2 1/2 time:)

Vellykket og kjempekoselig helg her i heimen:) og nå tilbake til
hverdagen......har funnet frem noen tegninger/foto over planer på terrassen:))
- så må jeg tegne litt til.......og så skal dere få se:)

Ha en fin søndagskveld!
Og hjertelig velkommen til nye følgere! Kjempekos at dere vil følge meg videre:)

9 kommentarer:

Tromsøjente på 39 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tromsøjente på 39 sa...

For ei nydelig lita! Kan tenke meg det her har vært ei deilig helg for alle sammen :).

Tenk å fange slik glede hun viser.. Det er blinkskudd!

Stor klem :)

Hjertedamas blogg sa...

Hei, hei!!! Koselig med barnebarn!!! Jeg bruker å si at barnebarn er livets krydder. Vi venter vårt 5. i slutten av april. De to eldste bor i Sverige, nr tre i Halden og den yngste her i Moss. Mini, han er på besøk flere dager hver uke, mens mamma er på jobb, samt at han overnatter 2-3 netter pr uke. Pappaen bor i heimen, men det er nok jeg som ordner opp. Men det er veldig herlig, og jeg må nok innrømme at den lille tassen gir Bestemor livslyst og livsglede. Jeg har dårlig med energi, så det lille jeg har blir fordelt på Mini og kreative syssler, som feks maling og stæsjing. klemz

Havfruen sa...

Hun er helskjønn:)) Med de herlige krøllene:) Det går som regel bra å ha de på overnatting:)
Trimma får man ja..både magemuskler og mere til:)
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Veronica sa...

For en herlig tulle!!! Kjenner at jeg gleder meg veldig til å få barn i hus no! Spent på terasseprosjektet ditt!

Klems Veronica

Kristin sa...

Å, så skjønn ei lita jente! Flott at det gikk så bra da:)) Jeg har en liten "ting" til deg på bloggen min...

Klem Kristin

w sa...

Så nydelig hun var:)

Ha en flott mandag:)
W

Ingunn sa...

Å , så skjønn hun er !
Og for noen fantastiske bilder du har tatt av henne !
Herlig med barnebarn. DET er sikkert og visst !
Ha en fin dag videre.
Klem fra Ingunn :)

Ingunn sa...

Bobil , Janne... ;)
Det tenkte vi at vi skulle leie på hjemturen. Jeg hadde 6 kg overvekt .....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...