fredag 11. mars 2011

Utfordring! Min favoritt

 

Anetteshus har en utfordring gående om " min favoritt" som kan være møbel
gjenstand eller detalj.
............Jeg gikk runden med meg selv her i kveld...........hmm, har jo egentlig lite
av favoritter som peker seg ut, men denne smykkeveggen jeg laget for lenge siden
av en plankebit tror jeg blir MIN FAVORITT........surrehue som jeg er:) ser jeg
fort hva jeg har:)

 

Tidligere hadde jeg tendenser til å slenge fra meg klokker, øredobber eller
smykker der jeg fant det for godt - gjerne i et t-lysglass:)) eller på spisebordet.......
eller i den lille skuffen på badet...........og når jeg skulle ha et bestemt smykke på -
gikk jeg på leting........hi hi...

 

Nå blir det iallefall ikke kluss i smykkeskrinet.........for jeg har et smykkeskrin.......
en eller annen plass.o)

Nå må det nevnes at jeg har minimalt med smykker.........fordi jeg for noen år
siden fikk en kraftig metall alergi........så etter en uke med gull i ørene eller på 
fingrene får jeg en sinnsyk huepine......og det vil jeg jo ikke ha:))
Det går akkurat å ha på gifteringen uten huepine:))

Vel, dette blir mitt bidrag til utfordringen:)) 

9 kommentarer:

Anne sa...

For en ide!
Må si du er kreativ!
Dekorativt,lekker,praktisk og du finner alltid det du skal ha.
Imponert og absolutt en favoritt!!
Takk for koselig og oppmuntrende hilsen..jeg fortsetter jeg !
Ha en fin dag!
Her laver snøen ned..
Klem Anne

ANETTESHUS.COM sa...

Wow! Så kreativt og flott! Smart!!

Ha en riktig fin fredag! Det er HELG:))

KLEM KLEM
Anette:)

carina sa...

kjempe fint smykkestativ! utrolig smart måte å samle smykkene slik,som du sier så har de lett for å havne både her og der hvis man ikke samler dem et sted:)
ha en kjempegod helg!

Hjertedamas blogg sa...

Flott den der!!! Jeg har også nikkelallergi, men jeg har hverken giftering, øredobber eller andre smykker. For jeg klør utvendig, innvendig og blir helt frustrert. Rettere sagt gal. Kan så vidt gå med klokka mi, som ikke har noe nikkel. Slitsomt. Savner det å kunne bruke smykker og øredobber!!! Og kanskje mest giftering. Men Gubben min bruker heller ikke giftering, for han hang seg fast i lastelemmen på lastebilen, da han skulle hoppe ned. Hadde ikke ringen ryki, så hadde fingeren hans ryki. Ha en trivelig helg!!! Klemz

Hjemme hos meg sa...

WOW!! Så nydelig og smart :) Og jammen hadde du mye smykker ;)

Klem Anette

Daisys home sa...

Kjempetøft den smykkeoppbevaringen din. Så kreativ du er, for jammen var det flott drivhuset ditt også.
Ha ei strålende helg,
klem sissel

Tromsøjente på 39 sa...

Stilig!!

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Janne.
Så kreativt og fin måte å ha system på smykker og stæsj:)
Meget meget stilig:)

Du er jo bare GOD!!!

ha en fortsatt fin helg.
Klemmer:)

LadyLaLaura sa...

Så fint det her var da :) at det går an :) som jeg har sagt før, du er utrolig flink :) bare å finne på noe sånt :) artig å følge bloggen din, det skal du vite ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...