torsdag 17. mars 2011

Yttergang og "gullsko"

 

De siste dagene har jeg fundert noe veldig:)) og flyttet samme ting frem
og tilbake....men nå er iallefall den ene kroken i yttergangen klar:))
Konsollbordet hadde jeg i kjelleren.....men prøvde først om det passet på soverommet -
og da havnet sjenken fra soverommet hit......men akkurat det var fint
i 12 timer:))
(mannen lurer på hvor  jeg finner alle disse møblene  hi hi, har mer på lur i kjelleren)

 

Langs denne veggen var det tidligere 3 meters garderobeskap med skyvedører, men
nå som vi bare er 3 igjen her i heimen har vi nok skapplass med det
3dørs garderobeskapet på motsatt vegg:))
så den ene skyvedøra havnet i snekkerboden......
- så denne kroken er mest for pynt, og litt nytte, da jeg har hengt opp en beverpinne
til garderobestang for gjester:))

 

Mine aller beste sko - "gullsko". Disse har akkurat kommet frem fra
vinterdvalen igjen, og som dere ser er de VELIG MYE brukt:)) Jeg har slitt de ut
mere enn en gang hi hi, men det fikser jeg fort:))

 

Et par møbelknotter, så er det på`n  igjen:)
Tenkte at det var på tide med litt vårsko nå, men det kan jeg visst glemme
en stund til, for nå snør det igjen her i Vågsbygd...:( og jeg som går og går
når jeg skal fra A til B og samtidig er en frysepinne, må jeg nok bruke vinterskoene
en stund til......:(

 

Til og fra jobb i dag ble det shopping, masse shopping:))
4 poser fyllt med såååååå mye fint, og i helga skal jeg dille å dalle og bare kose meg:)
Den knaggrekken du skimter litt av kjøpte jeg på Lille interiør og den passet
perfekt der hvor jeg skal ha den - akkurat på mm:))
- måtte bare teste med en gang jeg kom hjem fra jobb.......

Ellers så har melkespannet (fra samme butikk) havnet i kjøkkenvinduet:))
Fant ut at planten som jeg har i, ville trives mye bedre der...
og det har jeg erstattet med en nysprayet lyslykt i zink:) som tidligere var hvit...
- men med alt det fine jeg har i posene, kan det fort forandre seg igjen i helga hi hi:)

Da er det tid for tv resten av kvelden.........
Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

mona.z sa...

Så flott det ble, og det så ut som mye spennende saker har funnet veien til huset ditt, god helg, klem fra Mona

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Janne.
Du har det bare helt fantastisk fint i hjemmet ditt.
Masse nydelige detaljer og pynt.
Gleder meg til å se hva du har shoppet. Du må jo være en av de beste kundene på butikkene i Vågsbygd hehehe.

Håper du får en kjempefin helg min venn.
Vårklemmer fra meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...