mandag 18. april 2011

Enkel hylle:)

 

I går etter å ha slappet av vel og lenge begynte det å krible i fingrene:))
- og de to plankebitene som har stått til tørk ble forvandlet
til ei enkel hylle.

 

Planen var å skru på rammer over, og da ha den inne i gangen....men da jeg
satt på benken ved døren i går.......tenkte jeg at det var på tide å bytte ut det
velkomst skiltet vi hadde som var en dekorert takstein..... Det har
hengt her ved døra i ca 20 år, så da var det på tide med noe nytt:o))

Skrudde bare sammen de to plankebitene og til knagg ble det brukt
knotter fra et gammelt furuskap og til slutt en dæsj maling:)
Hjerte som jeg lagde i sist uke av eføy og gåsunger ga jeg bort i bryllupet
så jeg måtte lage nytt:))


 

Neste prosjekt er å feste alle kablene:))) ser jeg nå, og ny dings til hageslangen
trengs......har sett en i hue:)) og har prøvd å googlet om noen butikker
har slik, men har ikke funnet enda...
Den jeg ser for meg skal være i zink og henge ut fra veggen med slangen
helt skjult inni......hmm.
Ser de har noe lignende på Clas Olson og Jula men de er begge kjempestore
og knall grønne:( i plast.......Usj..

Nå skal jeg ut å bare sitte i sola....................:))
I dag er det sommertemp her i bygda:o)

Ønsker alle som er innom en like flott dag!



4 kommentarer:

janses.blogspot.com sa...

Jeg blir imponert :-) Bare slenge sammen? har du snekkerverksted i heimen? God påske :-) Mvh janse

Romantikk-takk. sa...

Samme her,blir imponert over deg altså. Så mye lekkert du lager,hylla var knallfin.
Har ikke sol her da men tempen er bra likevel.
Kos deg.
Klem.

Mamsens hus sa...

Så flott hylle. :)

Tromsøjente på 39 sa...

Så stilig! Kassen og hylla matcher hverandre utmerket! Husker du jeg skrøt av å skulle kunne lage en slik kasse,, jo, nå skal du høre,, hehehe,, har kikket under benken til gubben, og joda, der var matrial. Prøvde og målte, tenkte og planla, men det ble for mye tenking. Rotet heller i blomsterpottene som sto oppå benken. I helgen, da vi kom til vogna tenkte jeg pånytt på den snekringa, for der har vi, under platten, liggende en del planker og lister og slikt,, tenkte og målte på nytt,, men stakk de under igjen. Konklusjonen ble at dette var utenfor mitt område, og jeg satte meg å tegnet hva jeg ønsker meg,, også sendte jeg den over bordet til mannen. Nå er det bare å vente i spenning for å se om slike ting dukker plutselig opp hehe :).

Klem klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...