torsdag 28. april 2011

GOD HELG !! og.........

For - glem - meg - ei:))

 

Denne helga blir det hyttetur på oss........:))
Kansje ikke så mye avslappning............men gleder meg til å renske
opp i hagen på hytta, og kansje dra på en mini fotosafari i "fjellet" eller 
prøve fiskelykken...........

Blir det tid til overs i helga, skal jeg tegne ny hagestue:)))
(bytte ut den vi har hjemme)
Jeg slapp "bomba" i går om at jeg har lyst på ny eller forandre på den vi har..
begynte å forklare............så kom det kjapt fra mannen:
Da er det enklere å rive ned og bygge ny:)))
JIPPI:o)

 

På terrassen med hagedammen er jeg igang med å lage en liten benk.......
- til planter og pynteting...og i går kjøpte jeg en vannekanne som jeg tenkte å
ha i nærheten.........hi hi, den var ikke helt tett visst nok........
så idag ble den byttet, og i den nye var hullet enda større.........på samme plass..
Vel, det ordner seg nok:)

På vei til jobb i dag fikk jeg shoppet bærbusker, stauder og thuja:))
KNALLBILLIG!!

 

Jeg fikk jo en plan her om dagen om å prøve å ha bærbusker i kasser på
terrassen......så jeg har kjøpt 2 ripsbusker og en stikkelsbær:)
Aner ikke om det går, men jeg prøver:o))
Tror jeg vil kjøpe flere og plante de nede i hagen i tilfelle.........
Alt kostet bare 79,- pr.stk. på Coop Extra:) Lavendelen kostet 49,-

2 klematiser kjøpte jeg og skal ha de på hver side av døren til vedskjulet...trur eg:)
Finner vel ut av det når vi er tilbake fra hytta........

Ønsker dere alle en riktig flott helg!! 
 

2 kommentarer:

Bare Mio sa...

Nydelige bilder!
Så mye flott du har kjøpt til hagen!
God tur på hytta og god helg!
Klem

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Janne:)

Jeg har vært innom deg og tittet uten å legge igjen noen spor:))
Det er alltid mye flott å hvile øynene på hos deg. Du er helt unik. Måten du lager ting og tang ut i fra rester osv osv..
Fy søren du har mye kreativt i ditt hode hehe!

Det er herlig med dette fine været og det å kunne være ute og nyte synet av blomster og spiring. KOser meg ute og følger med på det som spirer og gror!

Håper dere får en kjempefin helg på hytta og 1 mai.
Kos dere så godt som dere bare kan!

Mai klemmer fra Mona

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...