lørdag 9. april 2011

I`ll do my best:))

 

.........Men av og til trengs det en påminnelse:))

 

Det har vært min jobbehelg.........og shoppehelg:)) 
Denne rosebusken kjøpte jeg for en stund siden....og hadde egentlig glemt den bort
i et skap:)) (jo, den er kunstig) Men i dag kom den frem fordi jeg
skulle pynte med 3 planter jeg kjøpte på vei til jobb - og som fremdeles står på jobb:(
- ergelig å glemme........
(så hvis sjefen min leser her, er det bare å hente de, og komme hjem her med de
for det er jo dumt å bry de andre en lørdagskveld:) )

 

Rosebusken står litt gjemt i kroken til venstre.......
- er jo ikke akkurat rosesesong enda:)) så får bytte den ut når jeg får
de ekte plantene........
Opp etter veggen står det to plankebiter til tørk:))) ser jeg nå hi hi..........
Det skal bli noe til veggen i gangen etterhvert:)

 

Den fremste puten kjøpte jeg idag på Skeidar, men de to bak er også fra Skeidar:)
Zinkbalje med trehåndtak " Le Jardin", sett med to minibøtter og en
zinklyslykt.....alt fra Skeidar.
Det keramikkhjerte på det øverste bilde er også fra Skeidar i dag:))

 

Dette ble med meg hjem fra Kid i dag:) Fasongen på rammen likte jeg veldig
godt, men må nok male den hvit.........
Påskeegget i "sølv" tenkte jeg å ha ved dataen:o))
Fatet i zink havner nok på et av hagebordene etterhvert og hjertene er
jo kjekke å ha om, hvis eller............:)))

 

På Lille interiør & Barneklær ble det lite shopping i dag, mest
fordi jeg lå litt dårlig an på tid......var jo på vei til jobb....
Men nostalgiske merkelapper fikk jeg med meg:)
Butikken er stappfull av de nydeligste ting nå.......så jeg må tenke litt
på hva jeg trenger hi hi hi.......så skal ta turen ned over helga..

 

For et par dager siden var jeg også innom Lille interiør.......og midt
i utpakkingen av nye varer oppdaget jeg denne flotte trekurven med tekst.
Måtte bare ha den:o))
Og metallskiltet...........så igjen: I`ll do my best:))
(i allefall når det gjelder shopping)

Ha en fin lørdagskveld dere!

Live well
Laugh often
Love much

5 kommentarer:

Fru.Underberget sa...

Så mye fint du har shoppet i dag! Tror jeg må en tur innom både Skeidar og Kid snart:-) Og det skiltet til slutt var veldig fint, jeg trenger også slike påminnelser!
Klem fra meg

Caroline sa...

Hærlig med litt nytt i heimen:)
Det har kommet litt nytt her i huset også,var nemlig på loppemarked idag;)
Sola har skinnt så fint idag,så resten av dagen ble tilbrakt utendørs:)Så koselig du hadde gjort det på utsiden da...
Ha en videre god helg!
Klem Caroline

Tromsøjente på 39 sa...

Åh, så koselige bilder fra uterommet! Du er så flink med detaljer og til å få det trivelig rundt deg. Hærlige ting du har fått med deg på shoppingen!

Har ikke begynt å ordne utenfor, for det veksler fra dag til dag. De gangene jeg har sittet ute har jeg bare nappet med meg en stol med varmt pledd i bunnen.

Gleder meg til å ordne, og jeg kjenner inspirasjon til dill og dall fra dine bilder. Vil også ha slike koselige element hvor jeg har planer om å tilbringe neste halvår ;)

Stor klem :)

salige lavendel sa...

Åh, så mye nydelig. Falt for den nederste trekassen med skrift...råtøff!

Veronica sa...

Utrolig fint du har det utenfor. Herlig. Ser du har fått deg et fuglehus også. Det ønsker jeg meg også.
Ha en herlig søndag!
klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...