fredag 15. april 2011

Juuhuuuu:o))


I kveld fikk jeg en hyggelig mail fra Heidi i Danske Indretningsblogs
- jeg er blitt medlem:))
Ta gjerne en titt inn og bli inspirert av Danske interiørbloggere! 

 

Ellers har dagen gått med til å bli ferdig med bryllupsgaven:)
- shoppet litt "snadder" på Biltema og lønnet arbeid er over for denne
og neste uke:o))

 

JuuuHuu nå er det påskeferie:))

Var ute en liten tur med macro objektivet, og fargene i blomsterbedet
viser seg litt og litt for hver dag:)
Jeg oppdaget også at jeg må forandre litt på plattingen ved døra hi hi...
Lagde jo en "flott" redskapskasse her om dagen....og den må
få hedersplassen dvs. kjøpe en liten stol og nytt bord:o))
Men butikken har ikke fått det inn enda hi hi, så jeg får være tålmodig........
eller finne noe lignende i en annen butikk:o))
Vel vel...Ha en nydelig helg dere! 
 

3 kommentarer:

Ingunn sa...

Gratulerer !
Så kjekt , da :-)
Nydelige bilder , Janne.

Nattiklem fra Ingunn :-)

Tromsøjente på 39 sa...

Gratulere! Det var virkelig kjekt. Nå får de også glede av dine fantastiske ideer :)

Ha en deilig helg og lykke til i bryllup. Stor klem :)

Tino sa...

Gratulerer, så gøy da!
Ønsker deg en herlig helg!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...