onsdag 13. april 2011

Kreativ pause:)))

 

Ja, for "pust i bakken" må en ha........men i dag hadde jeg time hos
frisøren kl 12, og da tenkte jeg å ikke gjøre noe som helst før den timen:))
- men så kom jeg på at jeg kunne lage et hjerte av ståltråd m.m. som jeg egentlig
har tenkt på en stund...
Så jeg fant frem ståltråd, henta en eføykvist som jeg fjernet bladene fra og klippet
av ei passelig lengde av ståltråden som jeg festet til en ring..

Så prøvde jeg å bøye den til et hjerte..........

 

- og øverst tvinnet jeg det sammen og bøyde opp, så at det ble ei løkke
til å henge det opp med:)
Tvinnet eføyen rundt..........og planen var å bruke noe av dette hamptauet
også i tvinningen........men så oppdaget jeg vasen med gåsunger:)))
(øverste bilde)
som er kunstige og har en ståltråd inni........og da var det å teste om jeg kunne
bruke disse:o))

 

Og det ble så här:)
Planen videre er å henge dette på en hylle i gangen som jeg ikke har laget
enda hi hi........men den er ferdig bygget i hue:o))

Nå må jeg snart fyke videre til jobben min....... og bryllupsgaven blir jeg nok
ferdig med i kveldinga:)) og joda, jeg tar bilder underveis av den:o)))
- men tror ikke jeg viser den før lørdag, for bruden har vel neppe
tid til å inn her på bloggen den dagen:)

Ha en superflott kveld dere!!

5 kommentarer:

Janses.blogspot.com sa...

Hei. Denne kransen ble veldig søt og vårlig. det er gøy med litt kjappe prosjekter innimellom :-) Ha en fin dag.

Romantikk-takk. sa...

Så søtt og fint hjerte.
Nyt dagen.
Klem.

Solstrålå sa...

Hi ,hi!Ja hos deg er det visst ikke noe dødtid!
Koselig vårlig med gåsunger,pytt,pytt at de er falske!!!Da varer den jo!!
Ha en fin ettermiddag!!
Goe klem fra Sol

Hespe sa...

Hjertet ditt ble kjempefint - takk for inspirasjonen :o)

Ha en finfin onsdagskveld!

Klem fra Hildegunn

Marit ♥♥♥ sa...

Koselig at du vil følge bloggen min, og tusen takk for hyggelige kommentarer!!

Utrolig kreativ og flink du er!! Masse flotte ting her. Gleder meg til å lese mer :)

God påske!
Klem Marit :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...