tirsdag 12. april 2011

Mini break.....

 

........ men bare mini:))
Lørdag 16 april blir det bryllupsfest på oss:o)) så jeg må bruke litt tid
på å " dresse opp" mannfolka...hi hi.
Min garderobe er klar, men må en tur innom frisøren........og gaven brudeparet
skal få tar det litt tid med:)) selv om gaveønsket var enkelt....kan det
fort bli et vanskelig prosjekt:o)
Nå vet jeg at bruden er stadig innom her på bloggen, så jeg sier
ikke mer om dette:)

 

I dag på vei til jobb fant jeg denne på Lille interiør og barneklær:))
Og tenkte at denne MÅ jeg ha for å minne meg selv på at pause er viktig
om de er aldri så små:))
- men jeg er jo flink til å ta pauser:) spesiellt på jobb når solen skinner...da blir
det MANGE små pauser på trappa i sola:o)

Nå skal jeg ha kveldsvakt de neste to dagene...........så er det helg, bryllup, god mat
og jeg har bestillt fint vær......tra daaa:)

Ha en fin kveld dere! 

6 kommentarer:

Ingunn sa...

Ta deg en velfortjent pause , du.
Vi er her garantert når du kommer tilbake.
Ha en fantastisk helg !
Klem fra Ingunn :)

Bente sa...

Heia, får masse inspirasjon fra bloggen din. Kos deg i helga.

Bente

Solstrålå sa...

Viktig,,,,,,,,!I en hektisk hverdag.
De små øyeblikkene,,,,pausene!!!
Det hørtes kjekt ut med bryllupsfest!
Kosa dokker masse!!!!
Goe klem fra Sol

Shabbylishious sa...

Før bryllup er det viktig med en pause, ja for selv om man ikke er brud er slike dager lange. :)
Kikket på hagekassa di. Så smart og herlig. Jeg gjør som deg,slenger fra meg hageredskapene overalt. Jeg har dog gitt opp å prøve å holde orden i "sy"sakene Sånn er det bare. :))

Tromsøjente på 39 sa...

Så koselig med bryllup! Det blir nok staselig helg :).

Spent å se hva du lager til brudeparet,, håper du viser oss :)

Ha ei riktig god helg også sees vi snart igjen. Klem :)

Tromsøjente på 39 sa...

Så koselig med bryllup! Det blir nok staselig helg :).

Spent å se hva du lager til brudeparet,, håper du viser oss :)

Ha ei riktig god helg også sees vi snart igjen. Klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...