søndag 3. april 2011

NIB utfordring - gjør det selv

 

Ja, da hiver jeg meg på utfordringen fra Nib om å vise et gjør det selv produkt:))
For en stund siden fikk jeg to skapdører (reklamsajon fra jobben) som jeg
tenkte jeg kunne bruke til noe morsomt:)
Begge ble malt hvite og den ene brukte jeg til fotoramme på en vegg i stua..
Den andre ble til hylle på badet:o)

 

Plankebiter ble funnet under verandaen og i snekkerbod.......Saget de av i lik
lengde som skapdøra som er 124 cm.
Så ble de malt hvite og skrudd sammen.

 

Jeg hadde planer om å bruke hengslene som satt i døra for å skru disse til hylla, men
hylla kom for langt ut fra veggen da, så jeg fjernet hangslene og skrudde
det sammen med 3 vinkler i steden.

Knotter fra et gammelt skap ble brukt til knagger etter at jeg sprayet de med
zinksprayen og en knagg ble montert under hylla.
Jeg boret hull i hvert hjørne for å skru denne fast til veggen.

 

Har igjen å male over skruene og vinklene:) Vinklene ser en ikke for hylla henger
litt høyt opp på veggen:)
Fant frem 4 bilder som jeg har tatt tidligere som jeg 
synes passet i glass og ramme:)

 

" Her kan du sitte i dype tanker, helt til noen på døren banker"
Står det på hjertebilde i første ramme:) 
Dette er foto av et hjerte som hang på utedoen på den gården min mor var fra
og " gode" minner er jo moro å ta vare på, for jeg brukte også den utedoen
da jeg var lita og var på besøk hos bestemor:))

 

Jeg må være ærlig å si at denne hylla er det beste gjør det selv tingen jeg har
gjort på leeeeeenge:)
Ja........som jeg nevnte tidligere ble jeg inspirert av meg selv, så jeg skal
lage en til i miniatyr utgave:o))
- kansje i morra:)

Da ble det et bidrag fra meg også til Nib.....andre gjør det selv bidrag
kan du se HER..
 

13 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Ja, jeg lurte på når du skulle få ut et innlegg av noe av det du har laget, for du er virkelig handywoman med store bokstaver:DDDDD Og den hylla er virkelig flott!!!! Klemz

Fru R. sa...

Vanvittig imponert!!! Hvordan kommer dere på alt...for en kreativitet. Måtte hente mannen min for å vise ham dette.
Klem :)

Mamsens hus sa...

Dette var bare helt fantastisk. :)
Nydelig hylle du har laget!
Koselig blogg, kommer igjen. ;)
Ha en fin kveld. :)

Solstrålå sa...

Jeg har som vanlig ikke ord!!!
Du har en fantastisk evne til å skape kreative og flotte ting!
Den hylla var knallfin!!
Håper du vinner utfordringen!
Det hadde du fortjent!
Goe klem fra Sol

w sa...

Du er bare så flink og kreativ:)

Ønsker deg en flott søndag:)

Klem

http://www.ninasskatter.com/ sa...

Kjempeflink:)

Ingunn sa...

Hei Janne.
Du er til stor inspirasjon og glede med dine kreative krumspring.
Jeg har aldri sett på maken !
Jeg fryder meg over energien og humoren i innleggene dine.
Lykke til i utfordringen.
Jeg heier på deg !
Klem fra Ingunn :9

Bare Mio sa...

Fantastisk hylle du har laget!
Du er så kreativ og flink!
Lykke til!
Ha en fin mandag.
Klem

Tromsøjente på 39 sa...

Himmel så fin den ble!

Masse lykke til i konkurransen. Jeg heier på deg!

Anne sa...

Jeg sier det igjen..du er bare helt utrolig til å få det til!
Jeg er mektig imponert..
gleder meg til å følge dine neste prosjekt!!
Jeg nyyter bloggen din!
Klem fra meg!

Nanne sa...

Jeg har gitt deg en award. Helt frivillig å gå videre med den, men du har fortjent den med all din kreativitet.

Tino sa...

Du er rene "Max mekker" utrolig imponert over alt du tryller frem, dette var intet unntak!
Kjempefint bidrag til utfordingen!
Ha en fin dag :)
Klem T

Frida Nolin-Kirkemo sa...

Så otroligt flott! Jag blir så inspirerad av så duktiga kreativa människor som dig!
Lägger mig till som följer jag!

Frida

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...