søndag 24. april 2011

Nyplantet...

 

I dag ble det tid til et besøk på Plantasjen:))
Hadde ikke bestemt meg for hvilke planter jeg skulle ha, og tenkte at det
ser jeg fort når jeg kommer inn i sjappa:)
Men..........der gikk jeg frem og tilbake, frem og tilbake og kunne egentlig
hatt med meg hjem alt:o))

 

Til den nye blomsterkassa endte jeg opp med 2 klematis.
Kronklematis " Clematis Macropetala" og den andre heter Clematis Dr. Ruppel.
Foran disse ble det Phlox subulata og Cham. pisifera " Fillifera Sungold "

 

I blomsterkassen gikk det akkurat 50 liter jord.........så nå blir det
spennende å se om de vil trives her da:)

Klematisen - dr.ruppel står til venstre i kassa og den har jeg bestemt skal slynge
seg bortover veggen med hagedammen:))
- men blir det for trangt om plassen, så får jeg lage en blomsterkasse til:o))

Jeg shoppet litt andre planter også og noen av de skal jeg ha i et bed
ved hagedammen bl.a. en syrin på stamme:) og en Liatris (tror jeg)
For studere litt mer i morra:o)

Ha en fortsatt fin påske dere! 

2 kommentarer:

mona.z sa...

Så flotte planter og bilder:) Har vært på hagesenteret selv, og kan ikke moderere meg. Kjøpt for mye som vanlig, så nå blir det arbeid med å få gravd og plantet;) Gleder meg til flere flotte hagebilder fra deg, klem:)

Ingunn sa...

Så flott det ble !
Gleder meg til min mann kommer hjem og skal lage maken til meg..he he...
Klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...