lørdag 2. april 2011

Nytt på nytt:)

 

Ja, for hvis en tar frem noen nye ting (som har ligget i 2 år) for å gjøre de om
til noe annet nytt, ja da må det bli nytt på nytt:))
Jeg ryddet for en stund siden på mitt hobbyrom..........og du vil aldri tro å mange
nye ting jeg har lagret.........hi hi.
Det er bare det at nå liker jeg ikke sorte rammer lengere med sølvkant:))

Så da tar man frem litt maling.................

 

......... maler rammene hvite med vanlig interiør maling - vannbasert, fordi det
passer meg best da det tørker plutselig:))
Så skifter jeg batteriet over fra drillen til pussemaskinen og pusser litt
her og der..........setter inn de nydligste bilder...........

 

.......... og plutselig nye flotte bilder på veggen..........
Dette er en vegg i den smale gangen som jeg aldri blir ferdig med.
Men nå og de neste dager har jeg bestemt meg for å bli ferdig:)))
Jeg skal lage ei hylle...........(ble inspirert av meg sjøl hi hi)
nesten samme som på badet, men nå som vi har hatt regn en stund, så 
må materialene inn til tørk:)
( jeg finner jo en del plankebiter under verandaen)

 

Hylla kommer jeg tilbake til......:))
I dag tenkte jeg å lage to skilt, det ene på den veggen i gangen og det andre til
kjøkkenet..men pga en grusom huepine, orket jeg bare å lage et.

 

Jeg fant noen rester av grå eik i snekkerbua...og tenkte da at disse bitene var
såpass lyse at jeg ikke ville male de...
Jeg sagde de av i en grei størrelse og borte hull for tau.........
Så limte jeg på et motiv fra en serviett........Malte så "HOME" og skrudde fast
en skrue til nøklene mine:))

 

Synes det ble sånn nogenlunde bra:))
I ettertid ser jeg jo mange "feil", men hvis noen har lyst til å lage et slikt, så
er det bare å hoppe over mine feil :))

.......og da mener jeg at bak serviettmotivet burde det vært malt hvitt, og teksten
burde ha vært malt med en veldig tynn pensel, og kansje det hadde vært
lurere å skru fast kroker bak til å henge det på veggen med........med mine
nøkler ble det akkurat på grensen til at det vil henge rett - bare med dette tauet.

Men en trenger jo ikke lage et til nøkler:))
Det er jo bare å ha litt fantasi........
Ha en nydelig lørdagskveld alle som er innom her!

4 kommentarer:

JannePanne sa...

Du er så kreativ altså! :))

Bli med på Nibs utfordring da vel! DIY...du har jo masse å bidra med! Tenker på baderomshylla di bl.a.
Kom igjen!:)

Go lørdag!

Klem Janne:)

Ingunn sa...

Ha ha.. Du er så fin :)
Orka bare lage ett skilt fordi du hadde så grusom huepine !
Jeg hadde vel ikke TENKT på å lage noe som helst , jeg da ;)

Enig med Janne over her . Du har virkelig mye å bidra med i NIB-utfordringen !
Håper hodepinen forsvinner snart.
Klem fra Ingunn :)

Anita Serine's livstil. sa...

Hei kom over bloggen din helt tilfeldig, må si jeg ble kjempe imponert over kreativiteten din, kommer innom flere ganger jeg.

Tromsøjente på 39 sa...

Hihihi,, ble så inspirert av meg selv :).

Ser den tydelig å klart! Her er insirasjon i massevis til alle og enhver :).

Hærlige Janne! Hiv deg på utfordringen hos NiB. Basta :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...